mandag 30. mars 2015

Egget som GLITTRER !

God kveld ale sammen <3 
Her scrappes det for fult nå, for å rekke å gjøre mest mulig på de litt over 2 timene som er igjen på oppgavene til Ett Trykk  
Riktig nok har jeg bare en oppgave som står igjen på lista jeg har laget meg, å en boks som ligger til tørk. 

Men det jeg skal vise dere nå, passer veldi godt inn i den tiden vi går i møte. Det er påske, og jeg har dekorert ett påske egg til jubeleumsoppgaven nr 28 La Det Glitre, å gjet om det gjør <3 

Påske egget mitt er ett egg laget av tre, som består av to deler og hult inni. Jeg har dekorert egget med mye glitter <3 



Egget mitt er pyntet i litt unaturlige påske farver. Jeg liker å tenke anderledes, og liker sjelden å "følge" boka når jeg skal gjøre noe nytt jeg ikke har prøvd før. Terfor valgte jeg mye blått, hvitt å sølv på egget mitt <3 Veldi utradisjonelt i forhold til de vanlige påske farvene.


Jeg har brukt mye stickles, å lot det tørke over natten. 
Jeg har brukt Stella Brush runt bokstavene. Disse "kostene" er det glitter i, og de er veldi anvenelige både på pair, blomster og charms.



I tillegg til blomster i blått, har jeg brukt bling og pynte nåler, for å få enda mer frem den "bling bling" følelsen jeg ønsker å skape over proskjektet mitt <3



Personlig synes jeg alle farvene går overens i prosjektet mitt, jeg liker spsielt det bryne som er med på å bryte opp i det ellers rolige blåe farvene som er på toppen av egget.



Nå fik jeg vist frem egget som glitter til deg. Neste gang du skal la noe glittre, bruk stickles og "kostene" fra stella brush, de er geniale <3 


Ønsker dere alle sammen fortsat GOD PÅSKE <3 

Klem fra mæ <3 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Jubeleumsoppgave nr 28

Cute Card Thursday
# 366 Easter   

Deep Ocean 
# 100 Spring / Easter

Crafts 4 Eternity 
# 219 Easter 

Fun With Shapes and More 
# 179 Easter 

Brown Sugar 
# 139 Easter 

The Stamping Boutique 
# Easter 

Jo Scrap Shack 
# 81 Happy Easter 

Hjerteboden 
# Påske 

Papirlosjen 
# Påske

16 kommentarer:

  1. Gorgeous Easter egg, beautifully done. Thanks for joining us this week at Brown Sugar Challenges. Karal DT

    SvarSlett
  2. lovely Easter egg thanks for sharing with brown sugar
    Rachel dt

    SvarSlett
  3. Oh goodness this is just beautiful! I love all the detail and gorgeous flowers. Thank you for joining us this week in our Easter FFC!
    Hugs,
    Jo
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    SvarSlett
  4. Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week & sharing your Gorgeous Easter egg! hugs x

    SvarSlett
  5. Nydelig dekorert påskeegg.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirlosjen.
    Ønsker deg en flott påskeaften.
    Jeanett

    SvarSlett
  6. Wow, it's a wonderful Easter egg, what a gorgeous work!!!
    Thanks fpr joining us at fun with shapes and more, please use in future something you hace cut like shapes, or dies!
    Hugs Michi

    SvarSlett
  7. Nydelig påskeegg du har laget! Vakkert pynta. Takk for at du er med oss på påskeutfordringen hos Papirlosjen!
    DT Anita Lise

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3