mandag 30. mars 2015

Eske til Brudeparret

I dag er det mandag, å jeg vil gjerne dele ett bidrag jeg har laget for kaBoks <3 

Denne gangen har jeg fulgt en mal, å laget en pose eske, perfekt til gaven som skal gis på den store STORE dagen, når noen gifter seg <3 

På fremsiden av esken har jeg brukt en av kaBoks sine egne dieser, 




På sidene av esken finner du detaljer som knapper og nøkkler <3 



Baksiden er pyntet enkelt. Har også laget en tag som man kan skrive en kosli hilsning på <3
 Jeg har plassert en wood fra wycinanka med ordet lykke på <3



Sølv, blonder, perler, hvitt, rosa, grønt og blått = helt perfekt til bryllup <3



Sånn da har dere sett mitt bidrag for kaBoks denne gang <3 

Vil du se flere bilder av Bryllups esken?


Da ønsker jeg dere en flott mandag <3 

Klem fra DT Silje Kristin <3 


 
Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Jubeleumsutfordring nr 29






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3