torsdag 19. mars 2015

God Bedring med Sjokolade

Har dere fått med dere at Ett Trykk er hele 10 år i år, å at de nå for tiden holder på med jubelums utfordringene deres. Jeg har bestemt meg for å prøve ut nr 15, "Papirposekort" <3 

Jeg har en lekker dies fra kaBoks som jeg har lengtet etter å bruke, så jeg bestemte meg derfor så si umidelbart for at jeg skulle dekorere en pose med ordene " god bedring". Å ikke bare det, men er man syk, så er det ingen ting som litt ekstra sjokolade <3 



På papirposen min har jeg bestemt meg for å bruke ett lekkert mønsterark fra BoBunny. Jeg bare digger det mønstret som er på, hele posen får fort ett slikt kvinnelig preg over seg.



Blomsterne jeg har brukt er i de samme farvene som man ellers finner på arket. Jeg har også brukt en wood fra wycinanka , som har fått ett ekstra lag med Stickles på seg.



 Baksiden av posen er dekorert med de samme arkene som på fremsiden. Åpningen er forseglet med to store knapper. 


Surrer man opp snoren, som er surret runt knappene, kan man åpne opp bretten, å se hva som er oppi. Er man syk så er man syk, hvorfor ikke gi noe ekstra som litt sjokolade <3 


 Inni posen finner man ett Kvikk Lunsj kort. Bli kvikk med en kvikk lunsj er bare genialt å gi til noen som trenger en oppmuntring. Sjokolade kortet er pyntet på samme måte og i samme stil som posen. 
  




Inni sjokoladekortet finner du også den samme diesen som du har på frem å baksiden på papirposen. 




Der har du den perfekte gaven, til den syke, som virkeli trenger en stor God Bedring <3 

Ønsker dere alle sammen en flott å knakenes torsdag, min skal brukes på scrapping i godt selskap <3 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

# Jubeleums Oppgave nr 15 

Card and Scrap 
# 93 Lag på lag 

Papirplaneten 
# Dies / Puncher
Jeg har brukt blomster og bling fra Papirplaneten

Scrappelyst 
# Gult er Kult 

Brown Sugar 
# 138 Anything Goes 

Craft Your Passion 
# 253 Alway enything goes 

Top Tip Tuesday 
# Buttons or Bows 

Fussy and Fancy 
# 135 Girly

18 kommentarer:

  1. Så fin gavepose og kvikklunsjkort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Gorgeous work! Thanks for sharing your lovely creation for the Craft Your Passion Challenges, hope to see you again soon, hugs, Helena

    SvarSlett
  4. Lekker gavepose og pyntet kvikklunsj, veldig fin gave å gi bort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Katrine

    SvarSlett
  5. A gorgeous gift and bag with beautiful large button closure. Thanks for sharing it with us at Top Tip Tuesday this time.
    Lorraine DT

    SvarSlett
  6. Kjempestilig gavepose! Takk for at du deltar hos Scrappelyst! Hilsen DT Ann Kristin

    SvarSlett
  7. Gorgeous cards! Thanks for sharing them with us at Top Tip Tuesday.

    SvarSlett
  8. Very cute card. Thanks for playing with us at Fussy & Fancy challenge.
    Nathalie XX

    SvarSlett
  9. For en knalltøff pose du har laget.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anita :-) Papirposa har æ nyli oppdaga kan brukes te så mye, mange muligheta me dem

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3