søndag 1. mars 2015

Gratulerer med dagen

Nordsalten Hobbyklubb

Er igang med nok en utfordring, nummer #112 i rekken. Denne ganngen er temaet en flott farve kombinasjon innen Scrapping. 
BRUNT & BLÅTT
Jeg bare elsker denne utfordringen, at selv om jeg er i gruppe 2, fant jeg ut at jeg skulle bidra med ett ekstra kort til denne utfordringen <3 

I går 28 februar hadde lillesøsteren min bursdag, hun ble hele 21 år gammel. å det slår meg at hun ikke lengre er lille gullet eller sprettn, hun er en ung voksen kvinne, som klarer seg utmerket på alle måter. Hun har fått til så utruli mye på så kort tid, og jeg er orntlig stolt av henne. 

Så mitt kort, er laget til deg Jeanette <3 


Gratulerer så utruli mye med dagen din som var i går <3 

Gla i dæ <3 


Så nå over til kortet ditt Jeanette og utfordringen #112 :-)




Dette er ett stort kort, som består av to sider. Fremsiden er pyntet med flotte blomster å mange ulike detaljer. 


Baksiden av kortet er pyntet i det samme mønsterarket som på fremsiden. Jeg har valgt å bruke en dies fra kaBoks med ordene "Gratulerer". 


 Bare elsker denne diesen fra kaBoks, spesielt skyggen som tilhører. Det gjør at bokstavene hopper mere frem. åpner man opp sløyfen, kan man skrive en hilsning inni.

  
San da har dere sett mitt bidrag i blått og brunt,
bursdagskortet til min kjære søster <3 


Sponsoren vår denne gangen er:



Nå gleder jeg meg virkeli til å se bidragene deres :-D

Klem fra DT Silje Kristin 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

Scrappiness 
#1 Bruk minst to dies og lag ett vårlig prosjekt  

Picture and Scrap 
#91 Bling eller Perler  

Kreativ Scrapping 
#3 BINGO 
Jeg har brukt rekken: Blomster, Blonder & Punch/Dies




16 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har lagd:) Takk for at du bidrar i vår økeutfordring hos Scrappiness

    SvarSlett
  2. Du er makeløs Silje, du inspirerer skikkelig. Herlig. Takk for at du er med på utfordringen til Scrappiness, klemm Dt Jorunn

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert kort! Skikkelig kule farger!

    Tusen takk for at du deltar i bingo-utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.

    DT Linda

    SvarSlett
  4. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  5. Superflott og kreativt kort. Eg og digger KaBoks sine dies <3
    Takk for at du deler med oss i Card and scrap.

    SvarSlett
  6. Superflott og kreativt kort. Eg og digger KaBoks sine dies <3
    Takk for at du deler med oss i Card and scrap.

    SvarSlett
  7. Oioi så utrolig flott kort :-)
    Takk for at du er med på utfordringen hos Scrappiness!

    mvh Wibeke

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3