lørdag 28. mars 2015

Grønt til konfirmanten

Det er lørdag, det er påske å det betyr SCRAPPING for min del. 
Å jeg digger det <3

Dere bynner kansje å bli lei av alle bidragene mine som er laget til Ett Trykk
men her kommer det ikke overraskende ett til <3 

Jeg har tenkt noen dager på Jubeleumsutfordringen nummer 26  
Det er å lage ett "brett & smett" kort. Når jeg så den, ble konklusjon at denne skal jeg gjøre, men den skal ikke være firkantet !

Mitt "brett & smett" kort er ett konfirmasjonskort i grønne toner å er laget ut i fra en runding <3 



I dette kortet finner du to tagger du kan ta opp å skrive på.

En avlang en, pyntet med blomster, bånd og wood <3



Samt ett lite hjerte lengre ned :



Kortet er pyntet i flere ulike detaljer

Store knapper, sommerfugler, blomster og glitter <3



 På den største tagsen har jeg funne meg en hvit charms med bokstavene "PRECIOUS" på <3



Da er kortet mitt ferdi <3



Ønsker dere en fortreffeli helg <3 



Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Jubeleumsutfordring nr 26 

Really Reasonable Ribbon 
# 114 Brigth Spring Into Collors Ribbon or Trim Theme 

Prima 
# March

The Shabby Tea Room 
# 248 Beautiful Blooms 

Rubys Rainbow 
# 100 Buttons and Bow 

Creative Corner 
# Spring


16 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert, og nydelige farger du har brukt :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Kjempefint og nydelig kort du har laget! Masse inspirasjon!! :D <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk, å så bra at du blir inspirert <3

      Slett
  3. Dette var virkelig nydelig! Skjønne farger!

    SvarSlett
  4. Absolutely GORGEOUS! Your art never stops impressing me, you're just SO talented. Thanks for sharing in our Bright Spring Colors challenge and please join us again real soon.
    Blessings to you,
    Karen
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlett
  5. Love your Bright Spring Color project. Thanks for playing along with us at Really Reasonable Ribbon.

    SvarSlett
  6. Stunning project. Love all the layers and details. Thanks so much for playing with us at Really Reasonable Ribbon.

    SvarSlett
  7. Very elegant! I love all of the details. Beautiful colors too. Thanks very much for joining us at Ruby's Rainbow Challenges.

    SvarSlett
  8. Beautiful card and thanks for joining our challenge <3
    Hugs from Therese, Creative Corner DT

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3