fredag 27. mars 2015

Hekkling i Vintage

Det er fredag, det er varmt å overskyet ute. Inne er det en varm kopp te og god frokost <3 

Jeg har vært ute og fotografert min nyeste boks, en hekle gave <3 
 Og ikke overraskende en ny utfordring hos Ett Trykk 
Jeg har gjort nr 25 i rekken, Venninnegave i form av en eske.

Jeg har laget min eske i vintagestil, det er faktisk den stilen jeg liker best. Den er en herlig stil å bruke til papirprosjekter i alle katogorier. 



Oppe på boksen har jeg pyntet med en stor hvit sløyfe, wood, en klokke, blomster i brunt og krem farver. Legger du merke til den lille knappen med ett garn nøste på, ett lite hint på hva som er inni. 



På utsiden på sidene av boksen finner du de samme mønsterarkene som oppå boksen.



 Jeg har brukt vintage sommerfugler charms på sidene, samt 4 bronse føtter som holder boksen oppe.



Frempå boksen ser du et håndtak, åpner du opp lokket, finner du nydelige skatter på innsiden <3 



Inni boksen har jeg plassert en liten hyggelig venninne gave.
4 små garnnøster og 1 heklenål <3 
På innsiden har jeg brukt et nytt mønsterark i brunt, med et mørkere brunt mønster i. 


Motivet på lokket er pyntet i samme stil som utvendig av boksen <3 



Slik ser boksen ut på utsiden, med lokket slått ut <3 



Håper dere blir inspirert til å lage en boks som dette, 
hvorfor ikke i vintage stil <3 

Ønsker dere en fortsatt fin fredag, å ikke minst en knakanes god scrappehelg <3 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

# JubeleumsUtfordring nr 25  

Crafty Calendar Challenge 
# Add some metal 

Rubys Rainbow 
# 100 Buttons and Bow 

Crafting From the Heart 
#52 Anything Goes 

Word Art Wednesday 
# 176 Anything Goes 

7 Kids Challenge Blog 
# 122 Anything Goes





12 kommentarer:

  1. Fabulous box, thank you for joining us at Ruby's Rainbow hope we see you again
    Shaz DT

    SvarSlett
  2. This is truly wonderful...I love the classic color and embellishments. Great job! I am so glad you joined us in our Challenge at Word Art Wednesday. We are beginning another challenge today so, hope you link with us again. Leaving you an inspirational verse as declared by Jesus to them that believe in John 6:39 and it says, "And this is the will of him who sent me, that I shall lose none of all those he has given me, but raise them up at the last day. " Have a blessed week!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    SvarSlett
  3. This is breath taking and so well put together! every detail is amazing and with perfect precision! Love it all inside and out! Thank you for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com! Hope you will join our next challenge too!

    SvarSlett
  4. What a beautiful box, Thank you for playing in our challenge at http://www.7kidscollegefund.com.

    SvarSlett
  5. Århhh hvor er den bare fin.

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3