tirsdag 24. mars 2015

Melkerull i Eske

I dag er det tirsdag, å jeg holder på med Ett Trykk sine jubeleums utfordringer. Har laget meg en liste på de jeg ønsker å delta på, å frykteli spent på om jeg blir å klare mesteparten av de på listen min :-)

Men tenkte jeg ville vise dere en oppgave som jeg allerede er ferdi med. Denne gangen er det nr 14, jeg vil vise dere min løsning på. 
Å hvem elsker vel ikke SJOKOLADE <3 

Jeg har laget en twist lignanes papireske, som rommer en melkerull <3



 Jeg har også laget en liten tag til vær å en av sjokolade eskene. Den henger man enkelt over sløyfen :-) 



Den som er laget i brunt, bestemte jeg meg å bruke rosa og hvite blomster og ulike detaljer. Brett bånd, slik at man får store sløyfer.



 Sammen er de en perfekt liten gave til en god venninne <3



 Den Lillae er pyntet med lilla og hvite blomster. Store pyntenåler, og selvsakt wood. Også denne har jeg laget en tag til.
For meg er det svert viktig at farger, pynt å detaljer går i ett.



Her har jeg brukt to blonder, en lilla og en hvit. Dette for å gjøre sløyfen mer iøyenfallende.



 Her er den lillae melkerull esken <3 Det er bare å nyte <3



Da Har dere sett begge melkerull eskene Åpner man opp sløyfen finner man deili sjokolade <3

  

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin tirsdag, her skal det scrappes <3 

Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
 
Ett Trykk 
# Jubeleums Oppgave nr 14 

Crafty Calendar Challenge 
# Add Some Metal
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3