søndag 22. mars 2015

Oppskriften på Lykke

Det er ingen ting som å scrappe på natterstid, det er da jeg får gjort mest, å det er da jeg er mest krativ. Hvorfor det er sånn det vet jeg ikke. Men jeg er garantert ikke den eneste som har det slikt.

Men en anen ting natta fungerer bra til, er når man skal publisere nye innlegg på bloggen, å nå er det ett nytt bidrag til Jubeleums Utfordringene. Ett Trykk har gående, nummer 24 i rekken, Lag en eske.
En oppgave jeg likte svert gått <3 


Jeg har nok en gang brukt de herlige kjøkken arkene fra Pion, å laget nok en gang ett bidrag, der jeg har brukt de blåe arkene fra serien Siri Kitchen.




 Esken er ikke serlig stor. Den er pyntet med flere ulike blomster, men i mitten, oppå boksen, finner du en oppskrift på Lykke. <3



 Teksten lyder som følge:

"Oppskrift på Lykke"
<3   1 pk med smil
<3   2 dl glede
<3   1 kg positivitet
<3   3 ss humor
<3   2 dl selvtillit
<3   1 ts to
<3   1 pose med famillie




 Runt motivet er det pyntet med flere ulike blomster, wood og halvperler <3



 Jeg har også brukt en sølv charms på esken.



 På sidene av boksen, har jeg brukt kremfarvet blonder og hvite halvperler.



 Dere har sikkert lagt merke til at jeg er i en knappe fase. Jeg elsker å bruke knapper på prosjektene mine. Gjerne med en sløyfe å en halvperle oppå. Synes det er så lekkert når man bruker knapper som detaljer på prosjektene sine.



 Løfter man av lokket på esken, er det dette man finner på innsiden. Stor plass på å skrive en hilsning, men samtidig pyntet litt med kjøkken detaljer og flere knapper <3



Begge to delene utfyller værandre, den ene er lokket, den andre rommer lykken.



Da ønsker jeg dere en fortsatt flott søndag. Håpet dere ble inspirert til å lage en eske dere også. 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
 # Jubeleumsutfordring Nr 24



2 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3