onsdag 4. mars 2015

Påskekos i moderne stil

Påsken er like runt hjørnet, å de fleste ser fram til påskekosen på fjellet i skisporet eller på hytta foran peisen. Uansett så MÅ man bare ha med seg påskegodt i sekken, å hvorfor ikke bytte ut egget med noe mer moderne !

Det er onsdag å min tur til å vise dere ett flott produkt fra kaBoks
 Min nye FAVORITT er en dies med ordene "God Påske", den er så vakker designet og gjør seg godt på mange overflater <3



Spesielt på disse glass krukkene her. 





Jeg har dekorert to glass i påskefarger, å fylt dem med drage egg, en av mine personlige favoritter. 


 Jeg har valgt å bruk gule blad, gule sugerør og gule blomster som roser og tulipaner.


Som dere ser har jeg brukt en runding i tre over a'en for at det skal bli en å. I selve diesen er det en egen prikk over å'en. Jeg har gjort dette for at bokstavene er det første man skal se når man ser på glassene.


 Diesene til kaBoks er bare såå lekre på alle måter, å IKKE minst er det super enkelt å få ut kartongen av diesen etter de er stanset ut.



Sån da har dere sett nok en herlig dies fra kaBoks
og forhandler listen finner du HER

Vil du se flere nyheter og designerbidrag med kaBoks sine produkter, bli følger av facebook siden vår <3

Da ønsker jeg dere en fortreffeli onsdag

Klem fra DT Silje Kristin <3


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Anything Goes 

Ett Trykk 
# Vi JUBLER - Utfordring 16

4 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3