tirsdag 24. mars 2015

Sove på en seng av Blomster

Det scrappes for fullt her, bare noen få dager igjen til helgen å da er det et nytt stort prosjekt som skal prioriteres. 

Det kortet jeg skal vise dere nå er et bursdagskort. 
Jubileumsoppgavene til Ett Trykk er fasinerende. Her får du laget mange typer kort, og som du aldri før har gjort. Nummer 6 er nemlig et kort jeg aldri før har laget, ett Slide - Kort !!

Jeg kom over et mønsterark i fra magnolia i samlingen min, og tenkte at dette arket er jo bare helt perfekt <3 



Dette er et kort som jeg elsker <3 De fargene som er på mønsterarket, harmonien kortet skaper med blomster, sølv, ulike blå farver, rosa å litt lilla. Fargespillet er nydelig og stemningsfullt <3 



Som du ser så har jeg brukt glitter over blomsterne, kartong og blader. Det jeg har brukt er Wink of Stella Brush, de er geniale for å si det sånn. Finnes i flere farver. 



 
Når man trekker i den ene snoren, kommer kortet frem i begge ender. 
Det er dette som gjør at det blir ett Slide - Kort.



 På den ene siden har jeg brukt en barnevogn og ett hjerte <3 



På den andre siden finner du et stort puzzlespill hjerte å et lite et <3
Også her har jeg brukt den glitterpennen. 



Baksiden av kortet er pyntet med en vimpel dies og bokstavene gratulerer <3 



Rundt alle kantene, har jeg først brukt en saks og gjort kantene slitte, etter det har jeg brukt Liguid Pearls - White Opal rundt. Dette synes jeg var en genial måte å tilføre noe ekstra, istedet for stempel sverte. 



Da har jeg vist dere mitt Slide - Kort <3 
Veldig enkelt å lage, og veldig gøy å pynte :-)

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin tirsdags kveld. 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

# Jubeleums Utfordring nr 6 

Card and Scrap  
# 93 Bruk Lag på Lag

The Cutie Pie Challenge 
# 85 Cute Card with Fancy Folds 

Mid Week Magnolias 
# 110 In the Garden - Add Flowers
I have used pattern paper from magnolia  

Marvelous Magnolia 
# 89 Floral Frenzy
I have used pattern paper from magnolia 

Crafty Calendar Challenge 
# Add Some Metal 

7 Kids Challenge Blog 
# 122 Anything Goes 


20 kommentarer:

  1. Nydelige babykort og denne utgaven har jeg ikke prøvd:)
    Klem Bente:)

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. really really gorgeous creation, unfortunatly you need to have a stamp to be considered.
    thanks for sharing at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    SvarSlett
  4. A very pretty card indeed. love your design and sweet embellishments. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Hugs Suzi

    SvarSlett
  5. So beautiful, thanks for joining us at Cutie Pie's. Sue x

    SvarSlett
  6. kjempelekkert med flotte detaljer.

    thanks for joining Our Challenge at Card and Scraps

    SvarSlett
  7. An amazing creation - just gorgeous.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    SvarSlett
  8. Such a lovely project! Nicely done. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Hugs,
    Karen

    SvarSlett
  9. Super cute, I love this thanks for entering into the Cutie Pie Challenge. Gem DT xx

    SvarSlett
  10. What a precious project! You can tell this was made with lots of love!
    Thanks for joining us at www.7kidscollegefund.com!

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3