onsdag 25. mars 2015

Trekkspillkort

Hei hei dere :-)

I dag vil jeg gjerne vise dere ett designer bidrag for TreL.no 
Jeg har laget ett Trekkspillkort <3 

 På mitt kort bestemte jeg meg for å bruke mønsterarkene i fra PION serien My Beloved Son. Synes de er herlige på mange områder.



  På fremsiden har jeg valgt å bruke noter, knapper og blomster som pynt og detaljer. Samt ett herlig motiv.



Innsiden av kortet består av 8 sider, delt i to. 
Her er de første fire sidene.  



 Dette er de siste fire sidene i kortet mitt.


Inni kortet har jeg brukt ulike detaljer:

Mønsterarket med tåg på. 





Tags og knapper




Slik ser kortet ut, når det er fult utslått



På baksiden av kortet har jeg gjort det enkelt



Sånn da har dere sett mitt trekkspill kort <3 
Som er svaret hos Ett Trykk sin Jubeleums Utfordring nr 20

Ønsker du hele produktlisten, Finner du den her <3  

Her er en vidio på hvordan du kan lage ett slikt kort. I denne vidioen har de brukt 12 x 12 bazzill. Jeg bestemte meg for å kutte mine til de var 10 x 10 isteden. 



Klem DT Silje Kristin 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Jubeleums Utfordring nr 20 

Vintage Utfordring 
# 98 Bruk blondeserviett / doily på prosjektet ditt
Jeg har brukt en under bilde foran på kortet  

The Cute Pie Challenge  
# 85 Cute Card with Fancy Folds 

10 kommentarer:

  1. Så mange flotte ting du har laget! Måtte se meg nedover bloggen din og virkelig studere tingene. :)
    Ha en fortsatt flott uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk <3 bi alti gla før å hør slike ord ;-) ønska dæ ei riktig god påske <3

      Slett
  2. Lovely card, like your lfolds ayout, thanks for sharing and joining us at Cutie Pie challenge cheers Sue N x

    SvarSlett
  3. This is gorgeous, thanks for sharing with us at Cutie Pie's. Sue x

    SvarSlett
  4. Så mye flott du lager, kjempe koselig å sitte å kikke på bloggen din for litt inspirasjon. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk <3 så bra at du blir inspirert :-)

      Slett
  5. Så kreativt og lekkert kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring!
    Mette - DT

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3