torsdag 9. april 2015

OVER 25000 TUSEN BESØKENDE - RAK !!!!

DA HAR BLOGGEN MIN NÅDD OVER 25000 BESØKENDE

Å DET MÅ FEIRES MED EN RAK ! 

 

Hei hei alle sammen :-)

 

4 juli i fjor opprettet jeg denne bloggen for å bruke den i konkurranse-sammenheng. Da hadde en venninne maset på meg en god stund, å sagt at: "Silje, koffør oppretta du ikke en blogg ? Du kan jo delta på utfordringer med det du laga hves du har en blogg. Å så kan du bli designer også."

Dette var info som jeg ikke hadde noe kunnskap om. Jeg visste ikke at utfordringer er stort i Norge, og at jeg på den måten kunne søke om å bli designer flere plasser :-)
Jeg har ikke angret ett sekund etterpå at jeg opprettet bloggen min <3

Det viktigste for meg med bloggen er ikke det å delta på konkurranser og utfordringer. Det er det å inspirere flere scrappere med det jeg lager i papir. Når Jeg ser 25K, tenker jeg: Jeg lurer på hvor mange jeg har inspirert <3

I dag, 9 månder etter at bloggen ble åpnet, har den nådd 25000 besøkende !!!!
Å det i mine øyne er kjempe flott :-D
Jeg har på denne tiden fått meg 39 følgere. Dette er innlegg nr 67 og jeg har svart på 510 kommentarer.  Og vil da FEIRE dette med en RAK !!!


Jeg har satt sammen en herlig baby pakke med blomster, sugerør, wood, charms, perlesnorer, smokker og mye annet lekkert <3


For å vinne denne lekre RAK'en, må du gjøre følgende:
  •  Bli følger i bloggen min, hvis du ikke er det allerede :-) 
  • Legge igjen en hilsning i kommentarfeltet  :-)
  • Bilde av denne RAKen og link i sidebaren på bloggen din (Du kan dele den på facebooken din også, hvis du vil ) :-) 

TIL DERE SOM IKKE HAR BLOGG:
  Del denne RAK'en på facebook, legg igjen en hilsning i dette kommentarfeltet 
( Du kan kommentere selv om du ikke har blogg ) <3
HUSK å skrive at du har delt den på facebook :-) 
Da er du med i trekningen på lik linje som alle de andre :-) 

På høyre side i bloggen, langt oppe finner du følger knappen:


Du som bor i Scandinavia kan delta <3

Siden jeg nærmer meg 28 000, så blir det lagt en ekstra overraskelse i pakken til den heldige vinnern.

 Fra i dag den 9'ende April til Torsdag den 23 april 23:58 vil jeg ha denne gående. Jeg vil bruke MR. Random for å trekke den heldige vinneren.
 

Hvem vet, kanskje putter jeg noe ekstra oppi RAK'en etter hvert ;-)



68 kommentarer:

  1. Gratulerer med 25 K besøkende :) Veldig spennende RAK :)

    SvarSlett
  2. Så flink du e.Gratulerer

    SvarSlett
  3. Inspirerende side :) Spennende med RAK :) :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse Silje :)))

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse flinke og inspirerende Silje 😄

    SvarSlett
    Svar
    1. Har nå delt dette på facebook og blitt følger :-)

      Slett
  6. Da er jeg blitt med her jeg og. Og deler på facebook.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med hele 25 000 besøkende! Med en så fin blogg, er det ikke lenge før antallet er doblet :-)
    Lykke til videre - Spennende å følge med på hva fint du lager...
    Delt denne RAK på min FB-side ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen masse takk Mariann for fiiine ord fra dæ <3

      Slett
  8. Du er kjempeinspirerende! :D

    SvarSlett
  9. Gratulere , blir gjerne med på denne flotte Rak,:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med antall besøkende på bloggen din. Vinnerlykke har jeg aldri hatt, men HÅPE på at man har flaks en gang er jo lov. Delt på FB da bloggen min og meg er litt uenige for tiden :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe Lillian, en gang blir det nok din tur også. å tusen takk <3

      Slett
  11. Hi, Silje
    congrats to you! 25000 hits are amazing! That's an awesome collection of goodies you're giving away! I have my fingers crossed.
    I'm a new follower and I put your candy in my sidebar!
    Regina*

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so mutch Regina <3 and good luck to you <3

      Slett
  12. on Facebook like and share - Re Gina

    SvarSlett
  13. GratulerEr flinke du.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  14. Gratulerer Siljegull! Trodde forresten jeg var da følger av bloggen din, men nå er jeg iallefall det <3 Du har vært superduper flink og regner med det er ikke mange måneder før du har runddag i bloggen igjen. Takk for alt du inspirerer med ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk flotteste godeste Linn <3 Du hold bloggen min fri før skrivefeil, det e æ utruli takknemmelig for <3

      Slett
  15. Heia Silje !!
    Gratulerer så mye med alle treffene på siden din. Første gangen jeg er innom her. Følger deg nå. Har lagt ut linker på bloggen min. Som kan sees her: http://fruebloggen.blogspot.no.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk Frua, håpa du bi inspirert i fremtia <3

      Slett
  16. Gratulerer så mye med mange tilhengere! Du lager mye fint!

    SvarSlett
  17. Gratulerer med så mange treff og nye følgere Silje Kristin!!! Du lager mye flott og jeg syns det er gøy å være i DT med deg :) Har linket i bloggen min og følger var jeg allerede :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Anne Lill <3 Syns selv at d e utruli kos å vær på DT som du :-)

      Slett
  18. Gratulerer med de 25000 treffene i bloggen din, Silje!
    Nydelig RAK du har satt sammen!
    Jeg er allerede følger av bloggen din, du lager så mye fint, og jeg finner masse inspirasjon hos deg :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen Takk for flotte tilbakemeldinger <3

      Slett
  19. Gratulerer med de 25000 Har delt på facebook :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 25000 besøkende på så kort tid! Imponerende :) Reglene er fulgt og jeg hiver meg med i kampens hete om den flotte raken! Klem Anita :)

    SvarSlett
  21. Så morsom RAK og gratulerer med 25000 lesere :D
    Har lagt inn i sidebaren på bloggen min: https://hildringens.wordpress.com/
    håper jeg vinner! :D

    klem! :)

    ps jeg følger via googlekontoen som jeg også kommentere med her :P :D

    SvarSlett
  22. Gratulera med 25000 besøkende. Tusen takk for eg får vera med på RAK-en din. Du lagar mykje fint.
    Mvh Anne Karin Bolstad.

    SvarSlett
  23. Gratulerer! Du har en fantastisk inspirerende blogg, det er så kjekt å se alt det lekre du lager! Og så lekker RAK! Bilde er delt i bloggen min :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Karen <3 Blir altid så glad for tilbakemeldinge som kommer i fra dæ <3 klem

      Slett
  24. Gratulerer med mange besøk!!! Klart eg vil bli med på feiringa di :) Flotte prosjekter du lager.
    Har reklamert for RAK`en din i sidebar, og følger er eg frå før av

    SvarSlett
  25. Gratulerer så masse :) Følger gjerne en slik fin blogg :)

    SvarSlett
  26. Du lager veldig mye fint og har iallefall inspirert meg og helt sikkert veldig mange andre :-) Lykke til videre med flott blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Sigrund <3 så bra at du blir inspirert :-)

      Slett
  27. Skal prøve å legge meg til som følger av bloggen din og skal iallefall dele den på FB. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sigrund, litt lengre opp, på høyre side av bloggen finner du en følgerknapp, med flere små bilder unfer. trykker du på den, da er du følger av bloggen :-)

      Slett
  28. Digger bloggen din! ❤️ og deler på fb😄 er allerede følger 😉

    SvarSlett
  29. Digger bloggen din Silje. Og gratulerer med 25 k. Deler på face.

    SvarSlett
  30. hei Silje, du har en flott blogg og du e så flink og det kribler i min kreativeitet når e ser det du lager, har likt og delt og den som vinner e veldig heldig, klem fra Solveig Svalastog

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Solveig <3 Så bra du blir inspirert <3

      Slett
  31. Gratulerer. Det er ein fin blogg du har. Følger og deler på facebook

    SvarSlett
  32. Er ikke overrasket over at du har hatt så mye besøk. Du er helt rååå på det du lager.. Er rett og slett en fryd for øyet å se alt du tryller frem. Jeg har lagt meg til som følger, og lagt deg i siden på bloggen min, må jo få med meg oppdateringene dine.. Go klæmma

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Jorunn for fine å flotte tilbakemeldinge <3

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3