lørdag 25. april 2015

Tøft og Røft til den unge Mannen

Hei Hei  :-)

Om ikke solen tittet så forsikti frem i går, så er den om ikke helt fantastisk i dag. Det er en aldeles nydeli dag ute, fugler som kvitrer, lite vind og en flott temperatur :-) Det er rett å slett bare å smile av, å nyte i det fulle <3 

I dag Blogger jeg for TreL.no  og vil dele noe ekstra med dere, ett Konfirmasjons Kort, laget litt utenom det vanlige. Jeg har gjort meg en liten vri, jeg har brukt mye glitter, å laget det i slitt Vintage stil. Tøfft & Røft til den unge Mannen :-) 



Selve Basen på kortet er en mørk brun Bazzill, så har jeg brukt:

Kort & Godt - Samklang som det bakerste mønsterarket med striper
Dette arket har jeg brukt begge sidene på kortet.


Oppå stripene har jeg brukt Glitter Ark - Dark Chocolate 
Ved å bruke dette arket synes jeg ga en ekstra piff til gutte kortet. Noe Uvanli, men samtidig så tenker jeg, hvorfor ikke :-)



Jeg har også brukt Papirdesign sit mønsterark: En herremann med bart, 
før jeg har plassert en ung mann fremst på kortet. 



Den unge Mannen på kortet, er hentet fra Papirdesign sitt klippeark Stilige Karer
På dette arket er det totalt 9 ulike motiver som man kan bruke på ulike 
 papirprosjekter til Gutter. 

 

Detaljene på kortet er for det meste Tannhjul.
De er røffe og tøffe å du kan bruke dem på uansett prosjekt du måtte lage til gutt eller mann. 
Jeg har brukt en pakke wood fra Wycinanka 



Det jeg har gjort for å få tannhjulene til å glittre, er at jeg har brukt Wink of Stella Brush sine koster. Her har jeg brukt den Sorte og den i Sølv. Dette er koster med farge og glitter i. Disse kan du bruke på så mye mer enn bare wood. 



De samme tannhjulene er brukt i motsatt hjørne, nede på kortet.
 


 Kjære Konfrimant er skrevet med ett brett med bokstaver fra Storyteller
Dette er et ark med store og små bokstaver og bokstavene Æ, Ø og Å.



 Da har dere sett ett kort i vintage stil, til en ung herremann og fått ett innblikk i hvilken detaljer jeg har brukt og gjort med dem.

  
Her er produktlisten, linket opp mot nettbutikken <3


  Bazzill - Kartong - Mørk Brun
Mønsterark - Kort & Godt - Samklang 
Glitter Ark - Dark Chocolate 
Wood - Tannhjul 
Storyteller - Klistremerker - Bokstaver 
Wink of Stella Brush - Shimmer Sølv 
Wink of Stella Brush - Shimmer Sort 
Papirdesign - Halvperler Sort





Da gjenstår det bare for meg å si: Ønsker dere en riktig så God Helg i KANON været :-)

Klem fra DT Silje Kristin 

Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:  
This card has been entered into the following challenges:  



VIntage 
# 100 
100 år tilbake i tid <3  

Cutie Pie Challenge 
# 86 All Abute the Boys

All Sorts Challenge 
# 308 Bring on the Bling
 

8 kommentarer:

  1. Such a classy looking masculine card, many thanks for joining in at Allsorts bling challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  2. Lovely card and layout, thanks for sharing and joining us at Cutie Pie challenge cheers Sue N x

    SvarSlett
  3. Thanks for joining us at allsorts Tracy x

    SvarSlett
  4. Stilig manne kort du har laget!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!
    DT Vibekke

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3