lørdag 25. april 2015

VINNEREN AV RAK'en & en AVSLØRING

Hei dere alle :-)

Har dere hatt en flott lørdags kveld så langt ? :-) 

Det har jeg, jeg har bare kosa meg masse i dag. Med to nye blogginnlegg på bloggen min og mange koselige samtaler med venner <3  
Nå er det pizza fra Peppes og Hobbiten på tven :-)

Men før det, hadde jeg tenkt å avsløre hvem vinneren av RAK'en min er og komme med en liten avsløring. 

Først så vil jeg bare få si TUUUUSEN TAKK til alle dere som la igjen en koselig kommentar og til nye følgere VELKOMMEN skal dere være <3 
Mye takket være dere, nærmer siden min 30 000 Besøkende :-) :-) 

VINNEREN AV RAK'en trekt av MR. Random:




-
-
-
-

BLE NUMMER 22
SOM ER:

-

-

-

-

-

ANNE KARIN BOLSTAD

 

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE MED EN FLOTT BABY PAKKE 

<3 <3 <3  

 
Anne la igjen denne kommentaren: 

Gratulera med 25000 besøkende. Tusen takk for eg får vera med på RAK-en din. Du lagar mykje fint.


Tuuusen takk for en hyggelig kommentar Anne <3 
Og tuusen takk for at du ville bli med :-) :-)
 Send mæ en Pm på facebook, så send æ pakken hjem te dæ 


Nå over til avsløringen :-)

Jeg elsker å skrive mye om prosjektene mine når jeg skal publisere dem på Bloggen. Men jeg har en liten svakhet som gjør at innleggene mine ikke alltid er helt ordrette.

Jeg har Dysleksi, som gjør at jeg ikke ser om jeg har skrevet setningene rett. Komma og punktum på feil plass og svært ofte forkorter jeg ordene mine uten at jeg legger merke til det. 

Siden jeg vet hvor viktig det er å skrive informasjonen rett når man skal publisere det på nettet, har jeg heldigvis en helt fantastisk venninne som hjelper meg med rettskrivingen <3 

LINN SJÅFJELL

 


I tillegg til at hun er inne og retter på innleggene mine, er hun en super flott scrapper. Det hun får til å gjøre innenfor Mixed Media sjangeren er helt fantastisk.
Bloggen hennes heter: Linn's Fristed
& jeg anbefaler alle ta turen innom for en titt <3  

Jeg vil gjerne få benytte anledningen til å rette en UTRULIG STOR takk til min beste venninne. For den jobben hun gjør når hun retter på setningene mine <3 
Du gjør at bloggen min blir PERFEKT <3 


 Til dere andre som deltok, Tuusen Tuusen Takk <3 <3 <3  
Det er bare å titte innom av og til, ikke lenge til min neste RAK ;-)


Ha en fortsatt GOD HELG

Klem fra Silje Kristin


 

3 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3