fredag 1. mai 2015

Romantikk i Shabby Chic

Hei hei alle sammen <3 

Tenk at det i dag er 1 Mai. Vi er offisielt startet med sommer måndene, og bedre blir det jo lengre ut mot sommeren vi kommer <3 Vi har virkeli noe å se fram mot. 

I dag blogger jeg for kaBoks og vil veldi gjerne vise dere noe som jeg har koset meg med å lage. Det er ett treskrin som jeg har kjøpt på nille for en stund siden. Motivet på denne boksen var glorete blomster og farger. Med litt magi i form av lag på lag, blomster, wood, perler og blonder, lagde jeg mitt eget skrin i Romantisk Shabby Chic stil <3



Oppå Skrinet har jeg brukt en dies fra kaBoks med ordet Klem på. Når jeg stanset ut den har jeg brukt tapet rester. Tapet rester er geniale å bruke til kortlaging å andre papirprosjekter. Swirvlene som er stanset ut og det øveste laget på skrinet er også stanset og skjært ut av tapet.

 Det som er så flott med denne diesen er at det kommer med en skygge. Da kan man entn leke seg med farger eller du kan velge nesten en helt lik farge som resten av skrinet å bruke en sterk farge oppå. På den måten får du den lille ekstra popp ut efekten, som gjør at Klem skiller seg ut å man legger merke til den <3



Jeg har brukt flere ulike blomster i flere ulike farger for å få det rette fargevalget på skrinet <3 Sommerfugler som "danser" runt blomsterne er lagt til som en ekstra effekt. 



På mitten av skrinet har jeg brukt ett utklipp av en glamorøs dame som passer inn <3 Omringet av hvite perler, blomster og bånd.



Skrinet står på fire bronse føtter som jeg har limt fast <3 


Da har jeg vist dere mitt Romaniske skrin i Shabby Chic stil med ordet Klem på <3 Mer info om produkter finner du HER !!!!


Ønsker dere en flott 1 Mai feiring og en God Helg <3



Klem fra DT Silje Kristin



 Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:  
This card has been entered into the following challenges:

Brown Sugar 
# 144 Anything Goes 

Noor Design 
# 6 Flowers 

All Sorts Challenge 
# 309 April Showers Bring May Flowers 

Fussy and Fancy Challenge 
# 138 Lots of Flowers 

Scribble and Scrap Crafts 
# 43 Always Anything Goes 

Sugar and Betty 
# Anything Goes 

Jo's Scrap Shach 
# 86 Happy Mothers Day




18 kommentarer:

  1. Gorgeous! Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Anything Goes" challenge

    SvarSlett
  2. What a gorgeous creation...beautifully done!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    SvarSlett
  3. Oh this is a beautiful keepsake box! Such gorgeous flowers and colors, very vintage! Thanks for linking up to our Mother's Day FFC!
    Hugs,
    Jo
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    SvarSlett
  4. A super floral creation, many thanks for sharing your creativity with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvarSlett
  5. Beautifully decorated box.
    Thank you for sharing at Allsorts 'April Showers Bring May Flowers' challenge and good luck x Susan x

    SvarSlett
  6. What a precious box! I love all of the elegant touches you added. I especially love the bird, it looks like wood veneer?!? It is just so delicate.

    Thanks so much for playing at ~Jo's Scrap Shack~

    Happy crafting,
    Bridget

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Bridget <3 Yes it is, Wood Veneer. I bay them from Wycinanka from poland :-)

      Slett
  7. Love this, so pretty. Thanks for joining us at Noor! Design this month.

    SvarSlett
  8. Very pretty creation. Thanks for sharing with us at Sugar and Betty's.

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3