tirsdag 5. juli 2016

Do You Want to Give Me a Challenge and Get ONE Back?

Hei Hei :-) 

I dag er titter jeg innom bloggen min med noe helt spesielt, når jeg sier spesielt, ja da tenker jeg på en utfordring til deg og meg.

Jeg er ikke så veldig aktiv på Pinterest, men jeg har en tavle der som heter Color Palette. Denne tavlen er full av ulike Paletter med stemnings bilder og farge koder


 Today I stop by my blog with something special, when I say special, then I think of a challenge to you and me. 

I'm not very active on Pinterest, but I have a blackboard, I call it Color Palette. This board is full of various Palettes with lovely images and color codes.

 


Men jeg har tenkt litt at jeg ønsker å utfordre noen, ved å velge en palett til en person, men den personen jeg utfordrer må også utfordre meg. 
Jeg har lyst å utfordre noen en gang vær månde i ett helt år, å det er her du kommer inn i bildet.

Poenget med utfordringen er at vi begge skal bli inspirert, vi blir utfordret og vi må tenke litt nytt i form av ulike farger.


 I 've been thinking that I want to challenge someone, by choosing a palette to a person, but the person I challenge must also challenge me back. 
I want to challenge someone each month in a whole year and his is where you come in to the picture.

 The point of the challenge is that we both should be inspired, we get a challenged and we need to think a little bit new.

 


Så hvordan skal dette gjøres?
Jo jeg tenker at dette er litt i mellom meg og deg.
Vi blir enig om en månde og en dato.
Vi blir ening om hvilket type prosjekt, om vi kan lage hva som helst eller om det skal være kort eller bokser. 
Vi skal også bli enige om at utfordringen skal innerholde en twist, å det kan være: Må bruke knapper, Må bruke minst 3 dies, Ingen blomster, Tema osv.
Alle disse tingene blir vi to enige i, før utfordringen starter :-) 

Når prosjektet skal publisseres, publisserer vi det i bloggen vår på samme dag på samme tidspunkt. Her forteller vi hva vi har gjort, hvilken palett vi har brukt, hvilken palett du ga meg og jeg deg og link til den andres prosjekt. 
På denne måten så kan vi inspirere andre scrappere til å gjøre det samme.

Kunne du ha tenkt deg å blitt med på en slik ordring, der jeg utfordrer deg og du meg? Ja da skriver du bare i kommentarfeltet, med disse opplysningene:

Blogg
Navn
Hvordan jeg kan kontakte deg

Hvis du ønsker å sende epost til meg, er dette E-Post Adressen min:
silje_key@hotmail.com


 So how should this be done? 
I think that this is between me and you. 
We agree which month and a date. 
We agree about which type of project, we can create what we want or a card or a box. 
We should also agree if the challenge shall have a twist, like: Must use buttons, must spend at least 3 dies, no flowers etc. 
All these things are things that we agree in, before the challenge starts :-) 

When the date comes, we both put the project in a blog post on the same time. Here we tell what we have done, what palette we've used; the one you gave me and the one you got and a link back to my and your blog post. 
In this way we can inspire others crafters to do the same. 

Do you whant to be a part of my Colour Palette challenge, where I challenge you and you me? Just type in the comments, with the following information: 
blog 
Name 
How I can contact you 

If you want to email me, this is my E-Mail My address: 
silje_key@hotmail.com

 


Jeg kan fortelle dere at jeg allerede har fått to utfordringer og gitt to utfordringer. Kansje er du den neste som vil bli inspirert på en litt anderledes måte :-)


I can tell you that I already received two challenges and given two challenges. Maybe you are the next one that will be inspired in a slightly different way :-) 

Hugs from Silje Kristin

3 kommentarer:

  1. Hei! Dette hørtes spennende ut! Jeg blir gjerne med :-)
    http://synnesscrapping.blogspot.com
    Synnøve Aakvik, og kan nå meg på epost synneer@gmail.com

    SvarSlett
  2. Dette er noe for meg😊 Jeg simpelthen elsker utfordringer. Min bloggblogg finner du her :www.projectlife.no Du finner meg på Facebook og på mail:Elisabeth.Hatlen@gmail.com
    Hilsen Elisabeth Hatlen

    SvarSlett
  3. Jeg vil også være med Silje. Kjempe spennende.
    Vi kan snakkes mere i august om når vi vil gjøre dette. Må feriere litt mer i sommer før jeg tar fatt på scrappingen igjen :) Klem

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3