tirsdag 2. august 2016

A Girl, Maybe a Boy or One of Each?

Hallo På Dere

For noen dager siden hadde jeg en blogg post hvor jeg viste dere noen muffins som jeg har laget med Nuvo.

I dag har jeg ett nytt kort som jeg har laget med nuvo og den samme stensilen, bare det at dette kortet er litt søtere. 


A few days ago I had a blog post where I showed you some cupcake that I have made ​​with Nuvo. 

Today I have another card that I have made ​​with nuvo and the same stencil, just that this card is a bit sweeter.

 


Jeg lagde dette kortet med tanke på Babyshower, kansje til noen som venter tvillinger eller ikke vet helt om det blir en jente eller en gutt.
Derfor har jeg brukt fargene Baby blå og Baby rosa.


 I made this card considering a Baby Shower, maybe someone who are expecting twins or not quite know if it is a girl or a boy. 
Therefore, I have used the colors Baby Blue and Baby Pink.

 


 På den muffinsen som er Rosa, har jeg brukt Nuvo Crystal Drops - Bubblegum Blush og nedenfor har jeg brukt små hvite og rosa knapper.

Jeg har brukt dobbelsidig tape for å feste muffinsen på rosa kartong.


 To make the cupcake in pink, I have used Nuvo Crystal Drops - Bubblegum Blush and below I have used small white and pink buttons. 

I have used double sided tape to stick the cupcake on the pink cardboard.

 


Den andre er i Baby blå å der har jeg brukt fargen som heter: Duck Egg Blue.
Her også har jeg valgt å bruke knapper, bare i hvitt og blått.

Her er kartongen lys blå under Muffinsen. 


The other is in Baby blue,  where I have used the color, Duck Egg Blue. Here too, I have chosen to use buttons, only in white and blue. 

Here is the carton light blue under the cupcake.

 


Ett enkelt kort fra meg denne lørdagen :-) 
Ønsker dere alle sammen en flott kreativ helg :-)


 A single card from me this Saturday :-) 
Wish you all a wonderful creative weekend :-)

 


This Card are in these Challenges:

City Crafter Challenge Blog 
# 323 I gained a Stone 

3 kommentarer:

  1. This is jaw dropping gorgeous! You nailed our theme! What I love about this card that you kept in mind that there are still parents who don't reveal the gender. And have the surprise ( or better said miracle) when the baby is born. Thanks so much for joining us in this weeks'challenge at CCCB!

    SvarSlett
  2. What beautiful cards!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    SvarSlett
  3. Hvor er det bare et super sødt kort her også Silje. Jeg er faktisk lidt vild med de der små knapper, der er bare sååå cute.

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3