søndag 16. oktober 2016

Winter Shaker Card

God Søndag Alle Sammen :-)

I dag er jeg klar med ett nytt prosjekt laget for kaBoks, å denne gangen har jeg laget meg ette Shaker kort, der jeg har brukt noen av de nye diesene og blomsterne til kaBoks.

Lyset ute i dag er ikke så veldig sammarbeidsvillig, så bklager kvaliteten på bildene. 


Today I am ready with a new project designed for kaBoks, this time I have made a Shaker card, where I have used some of the new Dieses and flowers from kaBoks. 

The light out side today are not very cooperative, so I am sorry for the quality of the images.

 


Shaker kortet mitt er laget og bygd opp med mønsterark fra Maja Design, der jeg har brukt flere ulike ark fra kolleksjonen som heter Home for the Holidays.

 
My shaker card is designed and built up with paper from Maja Design, where I have spent several sheets from the collection called Home for the Holidays.

 


På kortet har jeg laget meg en rund boks, denne har jeg laget med det runde dies settet til kaBoks. Dette er perfekt med tanke på shaher kort, fordi alle diesene har søm. Rundt kanten på selve den runde boksen har jeg laget en bord med True Snow. 


On the card I have made myself a round box, this I have made with the Round dies set from kaBoks. This is just perfect for Shaher cards because all the circles has a seam on both sides. Around the edge of the box I have created a border with True Snow.






Inni den selve boksen har jeg brukt enda en nyhet fra kaBoks.
Dette er ett sett med fire ulike dieser, å inni shaker boksen har jeg brukt to av dem. Den med snøfnugg og den runde sirkelen har jeg brukt når jeg stanset ut Hjorten. Jeg har ett tynt lag med true snow over den med snøfnug og strødd glitter på. Rundt motivet har jeg også brukt True Snow og glitter.

Før jeg festet alt sammen, har jeg puttet hvite isopor kuler inni, dette skal se ut som snøballer.

Inside the box itself, I've used yet another dies from kaBoks. 
This is one set of four different dieses, inside the shaker box I have used two of them. The one with snowflakes and a round circle, I used when I punched out the deer. I have a thin layer of true snow over it with snowflakes and sprinkled glitter over. Around the images, I also spent True Snow and glitter. 

Before I fastened everything together, I put white styrofoam balls inside, this should look like snowballs.

 Sfnugg Sirkler




 


Rundt boksen har jeg dekorert med hvite vinter liljer, dette er blomster fra kaBoks, å i mellom blomsterne har jeg en valnøtt.


Around the box I have decorated with white winter lilies, the flowers are from kaBoks, and in between the flowers I have a walnut.


 


 

 


Under sirkelen med snøballer og Hjorten, har jeg stanset ut Juleglede. Denne teksten kommer i ett sett med tre ulike setninger og flere stjener som du kan stanse ut. 

Jeg har dekt den nederste biten av Juleglede med snø og glitter.


Under the circle with the snowballs and the deer, I cut out Christmas Joy (Norwegian Juleglede). This text comes in a set of three different sentences and stars.

I have covered the bottom of the Christmas Joy with snow and glitter.


 




Ellers på kortet har jeg brukt hvite halvperler som skal fårestille snø <3 
  
Otherwise on the card I've used white pearls <3



 

3 kommentarer:

  1. Ooooiiii.... hvor er det bare helt fantastisk smukt!!
    Så inspirerende.. <3

    SvarSlett
  2. Wow!! For et nyydelig kort <3

    SvarSlett
  3. Virkelig nydelig! Lekkert med snøballene inni shakerboksen!
    :)

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3