tirsdag 8. november 2016

The Warm Little Christmas House

Hei På Dere :-)

Det flotte med Wycinanka er at de har veldig mye fint i nettbutikken deres, shipboards som passer til bryllup, bursdag eller andre hendelser. Skal du lage albumer har de det også, de har nydelige stempler og store ruller med fantastisk dobbelsidig tape og 3D tape. Men en annen ting de har er ulike 3D sett. Du kan sette sammen din egen pakke eller kake, du kan lage din egen slede eller juletre, lykter som kan bli fine julegaver og nydelige 3D hus som kan bli en koselig julegave eller bare en pynt hjemme.

Dagens prosjekt som jeg skal vise dere er ett 3D Hus som jeg har satt sammen, men før jeg limet huset sammen, dekorerte jeg vegger og tak med mønsterark.

  
The great abute Wycinanka is that they have alot of amazing products in the online store, the shipboards fit for weddings, birthdays or other events. Should you create albums they have it too, they have gorgeous stamps and large rolls with very good double sided tape and 3D tape. But another thing they have is different 3D sets. You can put together your own package or cake, you can make your own sled or Christmas tree, lanterns that may be Christmas gifts and gorgeous 3D house that can be a cozy Christmas gift or just a home decoration. 

Today's project I'll show you one 3D House that I have put together, but before I glue the house together, I decorated the walls and the ceilings with patterned paper.

 


Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design sin kolleksjon I wish. Jeg har dekorert de fire veggene samt på taket.

  
I've used paper from Maja Design, collection I wish. I have decorated the four walls and the ceiling.




Når jeg hadde satt sammen huset, dekorerte jeg det med True Snow og glitter, for å få en julefølelse over det.

  
When I had put together the house, I decorated it with True Snow and glitter, to get a Christmas feeling to it.

 

 


Jeg viste med en gang at jeg ville ha lys inni huset mitt, så når det var ferdig tørket, skjærte jeg ut bunnen av huset og satt inn ett lys.
Nå så står det lille huset i vinduskarmen, men hvem vet, kansje blir det en liten julegave <3


I knew right away that I would have light inside my house, so when it was finished and dried up, I cut out some of the bottom of the house and put in one light. 
Now the little house stands in the windowsill, but who knows, maybe it will be a small Christmas gift <3

 

3D Huset finner du HER i Nettbutikken til Wycinanka.
  
The 3D house can be found HERE in the online store to Wycinanka.


 



5 kommentarer:

  1. this looks great Silje and beautiful made
    Gr Karin

    SvarSlett
  2. Cute little winter house,lovely:)

    SvarSlett
  3. Gorgeus winterhouse <3 So very "christmasy" :-)

    SvarSlett
  4. Ååååå, dette huset lyser av varme og trivsel <3

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert :) Fikk lyst å bestille meg eit par :)

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3