fredag 11. juli 2014

Hun, Han, Foraltid... Always...

... Memories for Life ...
Challengblog

jeg har ei helt fantastisk venninne som skal gifte seg i sommer <3 Hun er bare helt herli, og jeg ville gjøre noe helt spesielt for henne, for å vise henne hvor glad jeg er i ho <3 

Da falt valget mitt på noen bokser, en stor til henne, en middels en til deres fretidige barn ( som en gang kommer ) og en mindre boks til han. Jeg kjøpte boksene på Søstrene Grene, malte å lakerte dem, men hvordan jeg skulle pynte dem, kom ikke før mange uker sener, inspirert av ett bryllupskort jeg lagde for flere månder siden. Boksene er store, selv om det ikke ser slikt ut, men de er såpass store at man kan få lagret sine personlige ting nedi dem. 

Så etter å ha tenkt litt frem og tilbake på disse boksene, måtte jeg jo ha litt hjelp hos ho som ikke lenge står brud i hvit kjole i en kirke. Masing ville kansje noen ha sakt det var, men ikke jeg, jeg ville og måtte bare ha bilder. Sia line er en utruli dyktig fotograf, ble ikke dette noe problem. Bilder fik jeg, og jobben kunne bynne ;) 

Den første boksen jeg bynte med, Var line's sin...

Siden jeg også ville ha noe personlig på boksen, fik jeg vær å en av dem til å si fem ting de likte med værandre <3








Den neste boksen jeg bynte på, var den som ble den spesielle i mitt hjerte <3 den som de skulle gi til deres første skatt, en stjerne sent bare til dem. Teksten på lokket, er en tekst som jeg selv har skrevet. 








dette ble den boksen, som jeg ble totalt forelsket i <3

Den siste boksen, er jo til Bjørnar, å det ble utfordringen i dette prosjektet mitt. Jeg ville at boksen skulle gå i stil med værandre, mens hans boks, måtte jo være en boks som han kunne bruke, så blomster, bånd å pærler. uaktuelt. å gjet om jeg tenkte, grublet, spekulerte, før ideen endeli kom <3 






Å da var min bryllupsgave til den kreative positive fantastiske jenta ferdi <3 Jeg håper Line at livet ditt som kone blir fantastisk å slik du har drømt om, for det fortjener du <3 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

cherishchallenge 
# Bingo /  Inspirasjonsbilde
Valgte rekken Washitape - Flowers - Butterfly - Pearls

 papirlosjen
# Alt er lov 

nordsalten-hobbyklubb 
# Bingo
Jeg har valgt disse rekkene: Charm - Blonde - Bling
                                       Blånde - Tekst - Bånd
                                           Charm - Blomst - Osteklut 

hobbygarasjen 
# Sommer 

kortudfordring 
# Sommer / Summer 

papirdokkene 
# Vi to hører sammen 

simonsaysstampblog
# Let's Be clear 

vintageudfordring 
# 84 Ikke bruk stempler 

scrappaloss 
# Spesialtavling Juli 

kreative-verden-utfordring 
# SOMMER 

4kraftygirlzchallenges
Challenge 22 Anything Goes

scrappers-delights-challenge 
# Anything Goes with Summertime! 

pennyschallenges 
185 Annything Goes

4craftychicks 
# 202 inspiret by a song - Bon Jovi - Always <3 

etttrykk 
# Sommer / Ferie 

thatsjustsocute 
# Sommerekstra - Sommer 

reasonableribbon
# Summer vacation and ribbon or trim

sirstampalotchallenge
# Summer Blooms

stampartic
# SOMMER






42 kommentarer:

  1. Disse boksene dine er rett og slett super fantastiske. Jeg er herlig imponert, og kjenner jeg blir så inspirert av slik kreativitet.. Disse kommer jeg til og huske lenge, og om jeg trenger bokser til noe så skal disse liftes ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. NÅÅÅ, så koseli å få hør slike ord <3 Tusen Tusen Masse takk <3

      Slett
  2. Fabulous boxes!
    Thank you soo much for taking part in our "Anything Goes” challenge & good luck in the draw…
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)

    SvarSlett
  3. OMG! I love your boxes, they are adorable <3 Hugs, Sofia
    www.enmedia.se/craftingfisch

    SvarSlett
  4. Klatrer videre opp i bloggen din, du er jo helt rå med disse flotte boksene! Så kreativt og gjennomført :) Takk for at du deltar i første den utfordringen hos oss i Papirlosjen :)
    DT Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen Takk <3 bare hyggeli, har ikke hat kortan mine eller boksan mine i noen konkurranser før, så derfor æ laga mæ en blogg :)

      Slett
  5. Fantastisk prosjekt du har laget! Utrolig flotte bokser. Likte spesiselt godt dem maskuline varianten. Takk for at du deltar hos NSHK. DT-Brita.
    (Jeg skal forresten reise på ferie til Bodø i morra)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) åja, ska du d? Håpa du får kosa dæ masse i go været <3

      Slett
  6. Utrolig flotte bokser!
    Vakkert pyntet!
    Tipper brudeparet kommer til å sette pris på de!
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens aller første utfordring!
    Håper å se deg igjen neste gang!
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) ja æ håpa nu d i vertfall ;) bare hyggeli

      Slett
  7. WOW this is so gorgeous and they are going to love it i am sure!! So many beautiful things and gorgeous details. Thank you for sharing it with all of us on the RRR challenge this time :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so mutch <3 i hope so... :)

      Slett
  8. Beautiful gift boxes Silje, wonderful designs with such gorgeous photographs and embellished fabulously!!

    Thanks so much for joining Simon Says Stamp Wednesday Challenge,
    hugs
    Heather xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much :) it is a wedding pressent to one of my best frends <3

      Slett
  9. Wow!!! Kjempelekre bokser, me love :-) Tusen takk for at du deltar hos Cheish This denne måneden. DT Heidi

    SvarSlett
  10. For en flott gave til Brudeparet.
    Mye arbeid og tid lagt ned i disse boksene og så nydelig som de var pyntet.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ho e helt herli ho som ska gift sæ, så får æ ik mulighetn tell å vær i bryllupe heller. så ville gjør no utruli spesielt <3 å tusen takk for flotte ord <3

      Slett
  11. Tusen takk for at du også deltar på Kreative Verdens utfordring i sommer.
    Mer jeg ser på boksene du har laget, jo mer liker jeg de .-)
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusen takk <3 æ bei veldi glad i dem sjøl også, <3

      Slett
  12. For en utrolig flott gave! Helt nydelige bokser - SÅ gjennomført lekre :D Tusen takk for at du deler med oss i Trykkpressa hos Ett trykk, masse lykke til og fortsatt god sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3 de har fått en helt spesiel plass i mitt hjerte de boksan <3 go sommer der også :)

      Slett
  13. Absolutely stunning work! Love all the detail you have put into these. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
    Tina - DT

    SvarSlett
  14. wow these are amazing, must have taken you ages. Absalutely gorjuss! Caroleanne from Cherish This x

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank so much <3 i juse 1 day on eatch one, betwine 9 - 13 hours.

      Slett
  15. Nydelige bokser du har laget. Og for oss som holder på med dette og vet hvor mye arbeid som ligger bak, så er jo boksene i seg selv en gave! Takk for at du deltar i vår utfordring hos Papirlosjen. God sommer fra DT Agneta.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3 ja d e mye tid som lig bak, men d hva så vert det <3 ei uke igjen tel bryllupe, så gleda mæ veldi te å få hør ka ho syns om den<3

      Slett
  16. Very nice creation - I like it too much! Thanks for joining vintage udfordring.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett
  17. Fyttigrisen for noen fine bokser du har laget :) Takk for at du deltar hos Cheris This - Memories for Life:)

    SvarSlett
  18. Two stunning projects! Thanks for sharing with us at Crafty Girls Challenges and we hope to see you again soon.
    Hugs,
    Sandy DT

    SvarSlett
  19. You are a genius! Both these boxes are totally stunning. I love how you decorated them. Every little detail is perfect. Thank you so much for sharing your fantastic projects with us at Stamping Sensation.
    Eret x

    SvarSlett
  20. Wooooow, dette er fantastisk nydelig ♥

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker og lykke til ♥

    Smil fra Anne :)

    SvarSlett
  21. Du er nu bare rå på bokser å ting som ikke ligger flatt ;-)

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3