onsdag 19. oktober 2016

Mitt Lille Papirverksted nå på Snapchat

Hei Alle Sammen :-)

Jeg har lenge fundert på om jeg skulle lage en egen snapchat konto som handler om scrapbooking, å i dag bestemte jeg meg for å gjøre nettopp det.

Jeg kommer til å bruke snapchat i forbinelse med scrappingen. Ideen min er å legge ut bilder når jeg får inspirasjon, når jeg sitter å scraper, mine siste kjøp, ferdige prosjekter, når jeg skriver bloggposter, fotograferinger, tips og triks, når jeg lurer på noe og hvis dere lurer på noe, så kan dere spørre. 

Med andre ord Scrapping på 10 sekunder :-)

For de av dere som ønsker å legge meg til heter jeg papirverksted på snapchat :-)  


I have for a long wonder if I should make a separate snapchat account that's al about scrapbooking, and today I decided to do just that. 

I'm going to use the snapchat account with my papercrafting. My idea is to post pictures when I get inspiration, when I'm sitting working on a project, my last purchase, finished projects, when I write my blog posts, photo shoots, tips and tricks, when I have questions and if you have any questions, then you you can ask me. 

In other words Scrapping in 10 seconds :-) 

For those of you who want to add me my name is papirverksted :-)



Ønsker dere en flott dag :-)

I Whis you all a great day 


xo xo
Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3