mandag 18. august 2014

Bursdagskort i Romantisk Vintage stil

Sommeren går over i høst sakte men sikkert, å motivasjon min, inspirasjon min har aldri vert bedre. 
jeg får ideer over alt. På jobb, hjemme, via bøker, tv eller via musikk <3 
for å være æli, er det bare helt fantastisk. 

Det kortet som jeg skal legge til nå, har jeg koblet 3-4 utfordringer i ett å samme kort. å det er bare så gøy når man må forholde seg til mer enn en ting om gangen. 

Den første utfordringen, som fik meg på tanken er: nordsalten-hobbyklubb, der har de jubelum med den 100'ende utfordringen deres: Det går runt for oss. 
Å gjet om det gjorde det for meg også<3 



 Dette kortet passer til flere utfordringer, med tanke på at det er runt. 
Det neste som sto på lista er en  august utfordring hos søta bror scrappaloss. 
Ufordringen deres er ett kort som ikke er kvadratisk og på en eller anen måte må ha en tag, å taggen den fik de: 


Taggen har teksten: Nyt dagen din <3
 



 Den tredje på listen min er: kort hobby. 
Deres Utfordring er ett som smelter inn i hjertet mitt, de vil ha vintage. og det kunne ikke ha passet meg mer perfekt enn akkurat det. Jeg elsker Vintage <3 Ser man etter, ser man at det oser utfordringen deres over hele kortet mitt <3





Den fjerde, å den som faktisk var vanskligst å ungå er den Kort o mania sin.
De vil at bursdagskortet mitt skal bestå av, lag på lag. Her finner du på fremsiden 4 lag, på taggen er det tre, baksiden finnes det også tre lag med pair.  I tillegg har kortet lag på lag med ulike bånd.


Så den siste utfordringen jeg har klart å fiske inn i Vintage kortet mitt. Den er hentet fra ei dansk sie picture and scrap, å de vil gjerne se blomster og ruter.
Det Finnes mange flotte store blomster på fremsiden av kortet. i tillegg er de brune blondene små små blomster som er vanskelie å se. Rutene er på ett nydeli mønsterark fra FabScrapp, både forran å bak på kortet:  


 Den rundingen der det står 'Gratulerer' på, er dobbel. Denne kan man åpne som ett mindre kort, å skrive en hilsen inni <3


 Så enkelt kan man altså kobble fem utfordringer til ett kort <3 
Må ærli innrømme at jeg er ganske så fornøyd med dette kortet<3





Dette Prosjektet er sent inn til disse konkurransene:

 This prodjeckt has been entered into the following challenges:

# 100 - Det går runt for oss

# August travlingen - Gjør ett kort som ikke er kvadratisk 
og må innerholde en type tag  

# August - Vintage <3

# 113 - Lag på lag 

# 80 - Bruk blomster og tern/ruter

# Blomster 

# Sommerutfordring Alt er lov

10 kommentarer:

  1. Åhh.. dette var kjempelekkert! Herlig farger og nydelig flott sammensatt. Kreativt..! Takk for at du deltar i vår jubileumsutfording nr. 100 hos Nordsalten hobbyklubb.
    DT Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk anita <3 æ må æli inrøm at æ e veldi fornøyd me kortet sjøl <3

      Slett
  2. Så fint kort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Rigtig flot kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  4. Utrolig flott lag-på-lag kort. Glad du bare måtte levere bidrag her. Lykke til! Tusen takk for ditt bidrag på Kort o Mania. Klem Jeanette.

    SvarSlett
  5. Dette var lekker, og en kan se at du har lagt mye arbeid i dette. Takk for at du deltar i sommerutfordringen til NSS. Kristina

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3