fredag 12. september 2014

I Høstens festdrakt

Høsten nermer seg med stormskrit å her nord begynner de lekre fargene å spre seg på både trær og busker. Høsten er min ynglingsårstid, den friske luften, herlige farger, løv på bakken og ikke minst den fantastiske stemningen den gjir meg <<<<3 jeg bare elsker det <3

Den stemningen gir meg masse inspirasjon, inspirasjon som lar meg bli inspirert til å lage mitt første staffeli kort med skuff i høstens flotteste farger <3






Jeg bynte med å lage en boks med skuff, og valgte ett mønsterark fra BoBunny med sirkler i hvitt, brunt siksakk mønster i bakgrunnen, noe orange på. 
På skuffen brukte jeg en ugle knapp i tre som jeg festet inni skuffen med en sløyfe. Det er også brukt ett mønsterark i brunt inni skuffen. 






Vidre har jeg fortsatt med å brukte ark i fra BoBunny, så når begge platen under og over på skuffen er festet med lim, har jeg brukt ett mønsterark i grønt, med noen sirkler i orange, blå og noen i lyse beage farger. 




  

Det jeg har gjort denne gangen som jeg ALDRI har gjort tidligere er å lage Runde "baller" i samme farger som er å finne på bildene og på det grønne mønsterarket. Jeg Brukte 6 ulike runde dieser og stanset ut 16 rundinger på vær ball, limt to og to sammen, og satt sammen en og en sirkel til en ball. Disse 6 arkene er også hentet i fra samme serie i fra BoBonny. Dette har jeg brukt isteden for blomster. Å må bare si at dette ble en veldi kul efekt.  


scrappelyst har en utfordring som går ut på fargepaletter, 
jeg har valgt palett nr 17, du ser dem i ballene oppå esken og i det brune.




 Siden dette skal være ett høst inspirerende scrappeprosjekt, har jeg brukt to lekre bilder som passer sammen. en bil som kansje plukker opp ei jente?? 




 Og helt til slutt, prikken over i'en... Sopper <3



 Så var mitt første noen sinne høst inspirerende staffeli kort med skuff ferdi. 
Har bare en ting å si, vi har en herli tid i vente <3





( Alle disse arkene er å finne på TreL.no sin nettbutikk )





Dette Prosjektet er sent inn til disse konkurransene: 


 This prodjeckt has been entered into the following challenges:

scandinaviapaperfun
# Høst

kreativscrappingblogg 
# Høst, Jakt & Fiske

papirlosjen 
# Høst

scrappiness1 
# Høst

thatsjustsocute 
# Staffeli kort med skuff

pictureandscrap 
# 81 Alt er tillatt

scrappehjertet 
# Bilder 

stampwithsarahkay 
#220 Autumn Collors 

 acreativeromance
# Anything Goes 

scrappelyst 
# Fargepalett - Jeg har brukt palett nr 17






35 kommentarer:

  1. wawww sååå super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    kmuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. En fantastisk kreativ og flott høstkreasjon du har laget, masse jobb på denne! Takk for at du deltar på utfordringen :-) Klem fra Rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3 ja det hva litt jobb ja, satt i noen timer med denne :)

      Slett
  3. What a magnificent project! I love the little set of drawers, the photo display area and those fabulous paper pumpkins!!! Thanks for joining us at the September Crafty Secrets Linky party! Good Luck!

    SvarSlett
  4. OOPS! I pressed the wrong button! What I meant to say at the end of my comment is: Thanks for sharing with us at Really Reasonable Ribbon! Sorry about that!

    SvarSlett
  5. Oh my gosh, this is stunning! What a talent you are! Every detail of your Autumn box is so beautiful and I love the photos too!!! :) Thanks so much for sharing this gorgeous work of art with us for the Really Reasonable Ribbon Fall challenge! Hope you will join us again soon! :)

    SvarSlett
  6. Gorgeous!! Love this drawer easel card.
    Thanks for join with us this week at Divas by Design.
    Hugs,
    Jill Tiffany

    SvarSlett
  7. This is extraordinary!!!! Love all of the details and textures!
    Thanks for playing with us at www.7kidscollegefund.com!

    SvarSlett
  8. Wow denne var virkelig lekker :D
    Herlige papirer og farger du har kombinert.
    Får virkelig høstfølelse av dette kortet :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kreativ Scrapping blogg!
    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for flotte tilbakemeldinger :)

      Slett
  9. Dette var virkelig flott! Og du verden for en jobb du har hatt med alle de ballene. Men helt enig med deg i at det gir en fin effekt. Kortet er flott og kreativt pyntet. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Papirlosjen.
    Klem fra DT Agneta.

    SvarSlett
  10. Å wow, dette var virkelig flott! Skikkelig flotte høstfarger. Og de ballene var knalltøffe, tror jeg må stjele med meg den ideen din :-)
    Tusen takk for at du deltar på 'Høst' utfordringen hos Papirlosjen!
    Håper å se deg igjen neste måned!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du ka bare stjele ideen vet du :) bra du likte den, Tusen takk <3

      Slett
  11. Du er altså helt rå med disse knallstilige kreasjonene du lager Silje :) Flotte farger og nydelig sammensatt og forseggjort. Takk for at du er med oss på HØST-utfordringen hos Papirlosjen!
    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anita <3 Bra du likte den, Du e kjempe flenk sjøl ska æ si dæ <3

      Slett
  12. wow kjempe nydelig. tusen takk for at du ble med på vår utfordring hos scrappiness!

    SvarSlett
  13. Jøje meg, så lekker denne var, Silje Kristin :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappiness og lykke til :)
    klem fra Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Synnøve <3 Hyggeli at du titter innom :)

      Slett
  14. Hei Silje! Det var et super lekkert kort:) Takk for at du deltar på utfordring hos Scrappiness

    SvarSlett
  15. Bare en ting å si: Lekkert :)

    SvarSlett
  16. Wow, what a stunning project! Thanks so much for sharing at Stampavie and More Challenge!

    Hugs, Marja
    Stampavie and More DT

    SvarSlett
  17. Kjempe lekkert og flott, I like :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scandinavia paper fun. Hilsen DT Vibekke

    SvarSlett
  18. Lekkert!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  19. Wow, dette er noe av det stiligste jeg har sett på lenge. Så lekkert og forseggjort!

    Tusen takk for at du deltar i palett-utfordringen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  20. SÅ utrolig flott og kreativt laget. Herlig pynt og skikkelig originalt!

    Takk for at du deltar i Palett-utfordringen hos Scrappelyst,

    SvarSlett
  21. Aww...fantastisk!
    Takk for at du er med på utfordringen vår :-)
    Kreative klemmer fra Wibeke Scrappiness DT

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3