mandag 9. februar 2015

Morsdag

I går var det andre søndag i februar, å det betyr morsdag. Jeg har en flott mor, å da måtte jeg bare lage noe til henne. Noe spesielt, som jeg aldri før hadde laget <3

Jeg er også så heldi at jeg er en av de nye designerne til kaBoks, noe som jeg bare gleder meg enormt mye til å skal designe for, å sammarbeide i lage ett flott designteam. For å få mer inspirasjon og produktinfo, gjerne besøk kaBoks på Facebook

Mitt første innlegg for dem er en gave til min mor, men også for å representere kaBoks sin nye herlige dies. Tusen Takk, å hvem er vel bedre enn å takke moren sin for at jeg kan lage de prosjektene som jeg gjør <3 


 Jeg bestemte meg for å lage en komode bestående av to deler, den ene delen er den med skuffen, å den under er en mindre del. Skuffen har to flotte håndtakk i messing, å fire messing føtter som holder komoden oppe.

oppe på komoden har jeg laget ett lite fuglehus, som består av de samme mønsterarkene som er å finne på resten av komoden. runt den er det pyntet med herlige blomster i ulike størrelser. 


 Baksiden er enkel, og viser de flotte arkene jeg har valgt til prosjektet.


Så kommer vi til den herlige flotte diesen fra kaBoks
En tusen takk dies <3 denne er perfekt til takke kort, hyggeli kort til noen du ønsker å takke eller for å takke moren din for den du er <3

 Dere er sikker spente på hva jeg har puttet i skuffen. Ja det er jeg også i grunn. Det er noe jeg sjelden sier til moren min, å der er : æ e gla i dæ. så hvorfor ikke bare skrive en beskje inni skuffen. 



Som en liten ekstra gave, dekorerte jeg en liten tykk notat blokk, i samme stil som komoden. Den åpnes på baksiden ved å fjærne den lilla hyssingen, den ligger runt en knapp på den andre siden. 


Ønsker du å se flere flotte dies og stempler fra kaBoks 
finner du forandler listen HER

Da ønsker jeg dere en helt fabelaktig uke med mange mange muligheter og flotte scrappe prosjekter. 

klem fra Silje Kristin  


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:



Kort o Mania 
# vi vil se litt LOVE
æ har valgt å vise min, til min mor

Papirplaneten 
# Bruk Blomster 
(her finner du blomster fra papirplaneten)

Kreativ Scrapping 
#2 Kjærlighet

Scrappe Hjertet 
#7 Hjerter 

Scandinavia Paper Fun 
# Alt er lov

Storyteller 
#32 Hjerter
(noen blomster er fra storyteller) 

Crafty Calender Challenge 
# Anything goes

Really Reasonable Ribbon 
#111 Buttons and bow teame 

Live and Love Crafts 
#32 Heart(s) 

Papirlosjen
# Kjærlighet

68 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Guriland såååå vakkert!! Alle de detaljene og måten du bruker pynt på er bare helt magisk!

    SvarSlett
  3. Wow ! wow! Gorgeous.Thank you for playing along with us at Craft your passion challenge

    SvarSlett
  4. Oh my goodness this is spectacular! Thank you for playing in our challenge at www.7kidscollegefund.com. Hugs, Rosie

    SvarSlett
  5. Virkelig nydelig!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  6. Quite stunning, wonderful creation, thanks for joining us at Allsorts, xxxx

    SvarSlett
  7. Your creation is wonderful!! Thanks for playing with us this week at www7kidscollegefund.com!
    Huggs
    Sandi

    SvarSlett
  8. Woooow for en fin morsdagsgave.
    Nydelig pyntet og laget.
    Tusen takk for at du deltar hos Storyteller
    Klem Connie

    SvarSlett
  9. Denne var bare så utrolig FLOTT, så mange nydelige detaljer og lekre ark du hadde brukt,
    Takk for at du deltar hos Storyteller,
    Klem Bente:)

    SvarSlett
  10. Absolutely beautiful, a wonderful gift for your Mother! Thank you for joining us at Fab n Funky this week.
    Chris
    x

    SvarSlett
  11. Stunning projects, gorgeous colours and embellishments, thanks for sharing with us at Fab'n'Funky.

    Pat xx

    SvarSlett
  12. This is a lovely creation hun! Thanks for playing along at Creative Inspirations! xxx

    SvarSlett
  13. Sikke et fint kort du har lavet!
    1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlett
  14. Nydelig morsdagsgave ♥
    Virkelig forseggjort og mange detaljer :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ scrapping. Ønsker deg en fin uke :)

    DT Kristine

    SvarSlett
  15. Å herlighet noe så fantastisk flott :)
    Aldeles nyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  16. Beautiful :) thanks for joining us at Crafts 4 Eternity hugs x

    SvarSlett
  17. A fabulous creation! Gorgeous details. thanks for joining us at stamping sensations this month and good luck!

    SvarSlett
  18. Your projects are beautiful, Silje, and you are VERY creative in your art. Thanks so much for sharing it in our Buttons & Bows Challenge, and please join us again soon.

    Blessings,

    Karen
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlett
  19. I really LOVE your creative art, and I'd like to invite you to stop by and play along in our challenges at Word Art Wednesday. Your lovely projects would be so perfect for our challenges, and I hope you will join us.
    Blessings,
    Karen
    www.wordartwednesday.blogspot.com

    SvarSlett
  20. Nydelig, utrolig, flott, wow, kreativ, ja skulle funnet på mange flereord for dette flott prosjektet.
    henger meg på alt som de tidligere damene har skrevet til deg.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk for disse flotte komentarer <3

      Slett
  21. Helt otroligt snyggt projekt du gjort! Tyvärr måste jag meddela dig att hos oss på Hobbyworld så får man inte kombinera vår tävling med andra men som tur är så har du tid kvar att skapa ett nytt alster att tävla med om du vill.

    Mvh Malin

    SvarSlett
    Svar
    1. å d var dumt det da :p beklager virkeli :p

      Slett
  22. Fantastiskt flott projekt i flera delar och med sagolika detaljer!!!

    SvarSlett
  23. What a gorgeous project! I can feel all the love you put into making this darling 3-D project. The details are just amazing! Thanks for sharing with us at Really Reasonable Ribbon Challenge # 111: Buttons and Bows!

    SvarSlett
  24. This is just so beautiful. Your mom is going to be so happy to get it. Thank you too for sharing it with us on the RRR Challenge this month :)

    SvarSlett
  25. Love your project! Really cute! Thank so much for playing along with Really Reasonable Ribbon. Hope to see you again next time!

    Jenn
    DT

    SvarSlett
  26. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    SvarSlett
  27. Kjempelekkert oppsett!! Og nyyydelige papirer!!

    Takk for at du deltar på Stampartic's utfordring!
    Klem fra DT-Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk for flotte tilbakemeldinger <3

      Slett
  28. Välarbetat och snyggt!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
    kram Katja/Mezzanotte

    SvarSlett
  29. Du er bare så utrolig kreativ, jeg blir helt målløs av prosjektene dine! Nydelig laget :-) Tusen takk for at du deltar hos LLC denne måneden. Ha en flott dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen tuusen takk for flotte tilbakemeldinger <3

      Slett
  30. Vilket fantastiskt vackert och kreativt projekt! Det syns verkligen att det skapats med mycket kärlek och möda. Underbara papper och detaljer; tack så hemskt mycket för att du deltar hos LLC den här månaden.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk for flotte tilbakemeldinger <3

      Slett
  31. Wow! Vakkert rett og slett fantastisk kreasjon!
    Tusen takk for at du bidrar på utfordring hos Scandinavia Paper Fun.
    DT Vibekke

    SvarSlett
  32. Utrolig lekker kommode du har laget:)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirlosjen.
    Jeanett

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3