fredag 20. mars 2015

10x10cm kort, uten blomster

Hei hei dere :-)

 I dag er det fredag, og jeg vil gjerne vise dere ett innlegg som jeg har laget for TreL.no

Jeg har kastet meg på nok en utfordring som Ett Trykk har gående i bloggen deres. Denne gangen er det kort som er 10x10cm, og jeg har laget dem uten blomster. Alle kortene er laget med den nye ark serien fra Papirdesign, Hell & Lykke <3


Dette er min favoritt i fra de fem kortene jeg har laget. Ett Konfirmasjons kort <3 




Jeg har laget tre ulike Bryllupskort <3 







Til slutt har jeg laget en invitasjon til gutte konfirmant <3 




Sånn da har dere sett min løsning på 10x10cm kort <3
En flott utfordring, å kjempe gøy å lage <3 

Vil du ha mer informasjon om produkter jeg har brukt på kortene,
 FINNER DU DEN HER :-)


Da ønsker jeg dere en fortreffelig helg :-)


Klem fra DT Silje Kristin...


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

# Jubeleums utfordring 12
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3