lørdag 28. mars 2015

Babyblått Damplokomotiv og Sommerfugler

HIPP HIPP HURRA !!!!

I dag er det på sin plass at vi feirer at kaBoks har fått seg en splitter ny blogg, ny logo og nettbutikk, å alt sammen på samme side :-D :-D 
Det må jo bare feires, å det har vi tenkt å gjøre med flere god biter i løpet av dagen og ett helt spesielt LOTTERI :-) 

I denne anledningene, har jeg lyst til å vise dere noe nytt som jeg aldri før har gjort, noe som jeg har gått å tenkt på en stund. 

Jeg har laget en boks med noen nydelie ark fra pion. 
Men jeg har også laget meg ett 3D tåg for å ha oppå den <3 

(beklager at bildekvaliteten ikke er helt san som den skal, det er blogger som bryter dem ned når de blir lastet opp)




Samme mønstret på sidene av boksen går igjen hele veien runt.





Dette hva en morsom boks å lage, å ei orntlig utfordring. Jeg har aldri laget noe 3D tåg, før jeg bestemte meg for at, det vil jeg ha på toppen.



 Runt tåget har jeg pyntet med hvite og kremfarvede blomster, lyse grønne kuler og noen få sommerfugler.



Helt fremst på tåget har jeg pyntet med to hjerter i wood, og en liten sommerfugel oppå pipa <3



Sommerfuglene er å finne på sidene, blomsterne og på taket på tåget. 



Baksiden av tåget har jeg valgt å bruke  



 "Baby Boy" er skrevet på baksiden i de lekkre bokstavene <3 
De har også som blomsterne fått ett lag med glitter på <3



Boksen står på fire bronsje charms, som har fåt litt lakk på seg.


Sånn da har dere sett hvordan jeg vil feire kaBoks sin nye nettside, som etter min meining er helt herlig <3 



 
Har dere fått med dere LOTTERIET som pågår nå !!!
Hvor du blantanet kan vinne denne påskens mest FANTASTISKE egg !!!

SIRI, kaBoks egen designer, har dekorert ett egg og fylt det med masse kaBoks godis for 1400 kr !!!!

Det du trenger å gjøre for å få lodd er :

Følge kaBoks på FACEBOOK
Følge kaBos på PINTEREST 

Mer om konkurransen finner du HER 
Vi setter kjempe stor pris på hvis dere deler facebook statusen vår 
MANGE GANGER <3 




I tillegg til dette egget, kan du være med på å vinne :

Et gavesett med Gelatos fra Faber Castelle

Et Gavekort på 300 kr i nettbutikken til kaBoks




Da ønsker jeg deg masse lykke til i jakta på påskeegget vårt <3 

Å ei riktig så God Påske <3 



Stor klem fra DT Silje Kristin
( p.s. blir veeldi glad for en kommentar <3 )  



Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

# Jubeleumsoppgave nr 11
Jeg har brukt to hjerter på tåget mitt <3 

Card and Scrap 
# 93 Lag på Lag 

Word Art Wednesday 
# 176 Anything Goes

Scandinavia Paperfun 
# 3 Bursdag Bidrag 

The Paper Shelter 
# 196 Blooming 

Crafty Boots Challenges 
# Spring 

Inspiratin Destination 
# 26 Anything Goes 

Crafty Creations  
# 285 Cherrons or Stripes

Papirplaneten 
# Dies / Puncher
Jeg har brukt Liquid Pearls - Silver Pearl 
som produkt fra Papirplaneten





20 kommentarer:

  1. Så flott dette var.
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Fabulous project, it will make an outstanding gift, the little train is cute and the butterflies are so pretty. Thank you for playing along with us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    SvarSlett
  3. Wow! An amazing creation. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

    SvarSlett
  4. Wow! Thanks for sharing and joining us at Inspiration Destination. Hope to see you again and good luck!
    Ema
    IDCB Owner

    SvarSlett
  5. OMG this is adoreable .. what a creation !! Love it !!

    Thank you for participating in The Paper Shelter Challenge this week!
    Good luck!
    Hug Lena

    SvarSlett
  6. Oh wow, this is so pretty...I love the luscious flowers. I am so glad you joined us in our Challenge at Word Art Wednesday. We are beginning another challenge today so, hope you link with us again. Leaving you an inspirational verse as declared by Jesus to them that believe in John 6:39 and it says, "And this is the will of him who sent me, that I shall lose none of all those he has given me, but raise them up at the last day. " Have a blessed week!

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Enda en av dine fantastiske kreasjoner... Flott og gjennomført :-) Takk for at du deltar hos SPF. Klem fra Rita

    SvarSlett
  8. En nydelig eske, og godt utført jobb. Men det jeg henger meg opp i er måten du har plassert blomster og perler til pynt, det var nydelig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk for fine tilbakemeldinge :-) d e første gangen æ har valgt å plasser dem på den måten :-)

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3