mandag 30. mars 2015

Bryllupskort Laget på REKORD Tid

For omtrent 15 dager siden, satt jeg meg ned for å se igjenna alle oppgavene som da hva komment ut på Ett Trykk sin blogg.
Konklusjon hva at her hva det mange flotte oppgaver som jeg kunne ha tenkt meg å deltatt på. Så jeg skrev meg en liste med alle oppgavene, satt meg ett mål på at de skulle jeg gjøre. Ettersom dagene gjik, dukket det opp flere oppgaver som hva veldi fristende. 

Jeg er nå ferdig med min siste oppgave på listen min, å ironisk nok, er det nr 18, som er Kjapis Kort
Jeg tenkte at på slutten kom jeg nok til å ha frykteli dårlig tid, å tro meg det stemte. 

Jeg lagde ett bryllupskort, av flere reste ark i lilla frve. Brukte samme sett med dies, bare i ulike størrelser å satt dem sammen. ett motiv frempå, noen blomster å bånd. å tilslutt sølv sommerfugler. 



Dette kortet ble satt sammen på rekord tid. hadde jeg hat bedre tid ville jeg ha satt på flere ulike detaljer. Glitter over blomsterne. Men siden dette er ett kjappis kort, er det dette kortet som ble resultatet <3



 Blomster i ulike lilla toner <3



 Å ett em liten stempel tekst med teksten "Til Brudeparet"



Da har jeg levert min siste oppgave hos Ett Trykk. Må si meg fornøyd med 19 oppgaver på 15 dager <3 

Ønsker dere ei fortreffeli natt å fortsatt god påske <3


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Jubeleums Oppgave nr 18

4 kommentarer:

  1. Dette var et skikkelig lekkert kort, Silje! Skal si du har vært produktiv i dag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Kristina :-) 3 prosjekta i går, 2 i dag, alle publisert å tatt bilde av i dag. kiropraktor osv. ja d har vert en travel dag for å si det san :-)

      Slett
  2. Kortet er helt nydelig, Silje!
    Litt av et tempo du har holdt disse dagene, men så mye fint du har fått laget :)) er mektig imponert!
    God påske til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Bente <3 Ja tempoe har vert høyt ja, det synes på rotet i vertfall :-P God påske te dæ åg <3

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3