mandag 16. mars 2015

Påskekos i GULL

Nordsalten Hobbyklubb

 Har nok en gang en ny utfordring :-)
Denne gangen er det bingo vi skal utfordre dere til. 

Vi har satt sammen ett herlig bingobrett til dere med maange flotte ord.

Du kan selv velge om du vil bruke en rekke på Skrå, Vannrett eller Loddrett. Bare husk at alle ordene du velger, MÅ VI finne på prosjektet ditt <3 


  Jeg har valgten rekke på skrå
Noe Gult - Fjær - Sugerør


Jeg har laget meg tre ulike størrelser på påskeegg <3 




 Jeg kunne ikke bare dekorere mine egg uten å prøve meg på sølv taipen fra Biltema, for å så bruke hobbylakk over.




 Jeg har brukt wood under tapen, gull lakk over, pyntet med de tradisjonelle påskefarvene. Lilla, grønn, gul og litt rosa <3 






Jeg plagdes veldi med å ta bildene til dette prosjektet, men omsider så ble det ett brukanes resultat. 


Sponsoren vår denne gangen er KORT & GODT
De sponser denne flotte premien her <3 



Jeg gleder meg sykt mye til å se hvordan bingo rekke dere velger. 
Kansje prøver du på ett gull egg, det er i allefall veldi morsomt <3 


Klem fra DT Silje Kristin <3 



Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# 126 Påske - Gult, Grønn & / eller Lilla 

Papirlosjen 
# Påske 

Scrappelyst 
# Gult er Kult 

Scrappines 
# Påske / Gult 

Hjerteboden 
# Påske

26 kommentarer:

  1. Så råålekre altså! WOW!

    SvarSlett
  2. Nydelig påske egg. Takk for at du er med i vår utfordring hos Scrappiness

    SvarSlett
  3. Utrolgi flotte påskeegg. Det er ingen hemmelighet at jeg digger gull, så disse gikk rett hjem hos meg ;) Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk for fiiiine flotte komentara Katrine <3

      Slett
  4. For noen nydelige påske egg du har laget Silje :) Takk for at du er med på utfordringa hos scrappiness, klemm DT jorunn

    SvarSlett
  5. Så kreativt og flott egg. Utrolig morsomt å se et litt annet type påskeegg og ikke bare disse som er hvite og i vintage-stil!

    Takk for at du deltar på gult er kult-utfordringen hos scrappelyst..

    SvarSlett
  6. Ja her var det sannelig påskestemning :) Herlige påskeegg Silje:) Takk for at du deltar på påskeutfordringen vår hos Papirlosjen.
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  7. Så flotte påskeegg du har pyntet, skikkelig påskestemning.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  8. Så herlig påske egg! Lekkert pyntet, og stilig med gull egg. Takk for du deltar hos kort o mania!

    SvarSlett
  9. Nydelige Påskeegg Silje :-) Så flott du har dekorert de
    og så var de nå utrolig skjønne de små kyllingene da ;-)

    Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania. Lykke til!!

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
    Svar
    1. tuuusen takk Astrid for flotte tilbakemeldinge <3 Ønsker deg en flott påske, klem <3

      Slett
  10. Fantastiskt flott påskägg och så kul med alla kycklingarna som sticker upp när man öppnar det!
    Tack för att du deltar i utmaningen hos oss i Hjerteboden!

    SvarSlett
  11. Wow, de var kjempefine! Så stilig kontur på eggene!Takk for at du deltok hos Hjerteboden og lykke til! Klem fra Nina :)

    SvarSlett
  12. Så lekre påskeegg! Herlig med kyllingene ;) Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Papirlosjen;)
    Klem DT Belinda

    SvarSlett
  13. Fint påskeegg du har pyntet :) Takk for at du er med på utfordringen vår hos Scrappiness :)
    klem, SYnnøve

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3