mandag 30. mars 2015

Slitte Tin Bokser

Vet dere det at i dag er siste dagen, siste mulighet til å sende inn bidrag til 
Ett Trykk Sine jubeleumsutfordringer <3 

Jeg tenkte jeg skulle vise dere min nr 16 av de 29 oppgavene som er komment ut. Denne ganger er det nr 21 jeg har bryd meg på, Søm & Knapper <3

Jeg har dekorert noen små blikk bokser. Jeg har brukt brunt mønsterpapir og detaljer som nåler, blåe og hvite blomster, blonder, knapper, wood og bling. 
Så mange detaljer for å få den rette følelsen når man ser på de. 
Slitte gammeldagse Bokser.


Den boksen med jenta på, den har jeg fylt med småe ull baller. Disse er perfekte å bruke innimellom blomsterne på vintage prosjekter.

   
Den andre har jeg valgt å fylle opp med ulike knapper, som jeg er blitt helt hekta på <3 



Jeg har både brukt søm å knapper på begge boksene mine <3




Da har dere sett min løsning på oppgaven nr 21 :-)

Da ønsker jeg dere alle sammen en fortsatt fortreffeli dag <3 



Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:
# Jubeleumsoppgave nr 21 

4 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3