torsdag 16. april 2015

Gratulerer med et nytt Hjem

Hei hei alle sammen <3

I dag blogger jeg for TreL.no og vil gjerne vise dere ett kort jeg har laget i forbinnelse med noen som har kjøpt seg en enebolig. 

Jeg har brukt noen lekre chipboards fra Storyteller med hus på, som jeg har plassert øvers på kortet.




Med disse har jeg laget meg en liten egen vri. Jeg har nok en gang brukt Stella Brush sine glitter koster i de lekreste farver og dekorert husene.
På denne måten går det mer i ett med farvene som ellers er på kortet.



Nederst finner man en stor sløyfe laget med ett lekkert bånd med ugler på <3 


Mellom sløyfen har jeg pyntet med flere ulike blomster. Noen er fra papirdesign, men mesteparten er fra Storyteller. 



Da har dere sett mitt nye ferske kort for TreL.no
Håper dere liker kortet like mye som det jeg gjør. 

Hele Produktlisten finner du HER med linker til nettbutikken <3 
Samt har jeg lagt ut en bilde liste på hvilken andre brett med chipboards fra storyteller som finnes <3 


Da ønsker jeg dere en fortreffeli dag :-)


Klem fra DT Silje Kristin  



Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

# 36 Bruk Blomster 

Scrappelyst 
# Blomster

Craft Creatoins 
# Anything Goes 

Not Just Cards 
# 17 Anything Goes 

Craft Dee Bowz 
# Anything Goes and Include a Handmade Bow 

Noor Design 
# 5 Anything Goes

10 kommentarer:

  1. Nydelig kort :)
    Lekkert pyntet, og fin bruk av chipboardene fra Storyteller
    Tusen takk for at du deltar hos Storyteller.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. OMGosh this is so cute! I love your ribbon with the owls on it. Fabulous embellishment to a very cute card! Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ for our April challenge! Hugs, Gail

    SvarSlett
  3. Lovely project. Very nice design. Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Judy DT

    SvarSlett
  4. Just gorgeous, thank you for joining us at NJC challenge
    Kat DT

    SvarSlett
  5. Stilig kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3