mandag 13. april 2015

The Baby Vintage Playground

I helga som har vert har jeg vert på ett helgetreff her i Bodø.
Jeg har koset meg max, møtt nye herlige mennesker og scrappa fra morra til kveld. En ting jeg liker å gjøre når jeg er på treff, er å bruke tiden til å lage meg ett nytt 3D prosjekt. Jeg elsker det å utfordre meg selv til å gjøre ting jeg ikke har gjort før, å denne gangen dekorerte jeg en stor boks å plasserte ulike elementer på toppen. 

 Jeg har brukt de nye arkene fra Maja Design, Vintage Baby. Når jeg så de arkene, måtte jeg bare lage noe, der jeg fikk brukt flere ark på ett å samme prosjekt. Hvorfor ikke en lekeplass <3







Oppå boksen har jeg plassert 3 runde baller som er plassert oppå søyler av perlesnor. 
På ballene har jeg brukt flere ulike størrelser sommerfugler.
Samme perlesnoren er brukt runt mønsterarkene som jeg har plassert oppå lokket til boksen.




Jeg lagde meg ett 3D fly for å ha nedenfor trærne på lekeplassen min <3





I tillegg til flyet, bestemte jeg meg for å designe ett 3D lokomotiv <3 



 I tillegg til sommerfuglene som er plassert på lokomotivet, bestemte jeg meg for å ha noen små bokstaver med ordet BABY nederst på baksiden.



Fremst på boksen har jeg plassert noen firkantet bokser med bokstavene baby, de andre bokstavene er plassert helt tilfeldi. Dette skal forestille de klossene vi hadde når vi var små. Runt de er det brukt ulike blomster. Jeg har også plassert to smokker. En blå og en rosa smokk, siden denne boksen verken er laget til en jente eller en gutt. 





På sidene har jeg brukt de samme arkene som oppå og den samme perlesnoren. Hjerteknapper med sløyfer, wood med ordet Baby på og noen små hvite perle hjerter. Selve boksen står på 4 bronseføtter som har fått ett lag med hvit Stella Brush. 





Denne boksen var helt magisk å lage, pønske ut hvordan den skulle bli. Etter 15 timers arbeid, må jeg si meg kjempe fornøyd med resultatet. 
 (Jeg plages fremdeles med kvaliteten etter opplastingen av bildene, skal finne ut av dem)





Da har dere stt min lekeplass laget med de lekkreste vintage baby arkene fra Maja Design <3 




Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:

Vintage 
# 99 Perler 

Storyteller 
# 36 Bruk Blomster 

Scandinavia Peperfun 
# 4 Vårbidrag  

Scrappelyst 
# Blomster

Papirlosjen 
# Barn / Baby Vintage 

Live and Love Crafts 
# 34 Sings of Spring 

All Sorts Challenge 
# 306 BINGO 
Ribbon - Flowers - Die Cuts

Jo's Scrap Shach 
# 83 Florals & Butterflies 

Inspiration Journal 
# Everything Goes 

Not Just Cards 
# 17 Anything Goes

39 kommentarer:

  1. Herlighet kor nydelig prosjekt du har laga. D må ha tatt litt tid d der :-) Klem...Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Mona <3 ja den tok noen timer :-) ta en titt i morra å sjekk ut de mer rette bildan :-)

      Slett
  2. WOW, skikkelig lekker og utrulig mye arbeid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk <3 ta en titt innom i morra før å se flere å de rette bildan av prosjektet :-)

      Slett
  3. Helt topp. Likte den veeeldig godt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Inger Hilde <3 ta en titt innom å se de mer rette bildan :-)

      Slett
  4. Denne boksen din er bare helt vidunderlig! Jeg kan se og se på den, og blir ikke mett. Så herlig og lekent dekorert, du er jo helt rå på 3D-figurer.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Karen <3 den hva kjempe morsom å lag :-D ta en tur innom i morra å se på de mer rette bildan :-)

      Slett
  5. Så kreativ du er, Silje!
    Denne er bare helt fantastisk flott!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Bente <3 Ta en titt i morra, da leg æ ut de meir rette bildan :-)

      Slett
  6. Så fantastisk flott! Ble virkelig inspirert! 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Helga <3 Ta en titt innom i morra, før å se de rette bildan :-)

      Slett
  7. Jeg er helt stum av beundring!
    Fantastisk flott!
    Tusen takk for at du deltar på vår-utfordringen inne hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  8. Målløs egentlig - alt du tar i blir lekkert så det så - smil fra meg

    SvarSlett
  9. This is a beautiful set, Silje. Thanks so much for sharing your talents with us in our Things With Wings Challenge.
    Blessings,
    Karen
    Really Reasonable Ribbon

    SvarSlett
  10. Wow, så utrolig lekker! Skjønner at dette tok mye tid :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Storyteller :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Rita <3 det tok sin tid ja, men det hva vert vær eneste minutt <3

      Slett
  11. This is a wonderful creation, so cute, thanks for joining us at Allsorts, xx

    SvarSlett
  12. Such a beautiful project! Any expecting mom would be honored to receive this :)

    Thanks for playing at ~Jo's Scrap Shack~

    Happy crafting,
    Bridget
    www.crazycatladycraft.blogspot.com

    SvarSlett
  13. Stunning project! WOW! Fabulous details, great design.
    Thank you for sharing at Allsorts Challenge;-))m

    SvarSlett
  14. perfect in every way, Silje, thanks for the inspiration!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  15. Oh wow... this is stunning!!! You always make the most beautiful projects! Thanks so much for playing along with us in our Funday Friday challenge this week!
    Hugs,
    Jo
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    SvarSlett
  16. Wow.... for en utrolig lekker kreasjon.
    Her ligger det vanvittig mye arbeid bak vil jeg tro.
    Nydelig.

    Tusen takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Hege <3 ja, det ligger noen timer bak denne :-)

      Slett
  17. Gurimalla så lekkert! Jeg blir så imponert over alt det kreative du finner på og får til!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  18. Beautiful project. Great idea and design. Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Judy DT

    SvarSlett
  19. Wow!!!! Så lekkert :-)
    Takk for at du er med hos Storyteller.
    Line

    SvarSlett
  20. Du lagar altso so mykje fint, at eg dett snart av stolen min :)
    Ogso alle dei fine papira då ♥
    Klem frå Audhild ♥

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3